Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på fotografreklam med gulliga bebisar. Pojkbebisar med fluga och finbyxor som badar i ljusblått - till och med tårtjäveln är blå. Flickbebisar i rosa fluff badar sälvklart i ett hav av rosa.
Tycker det är intressant att just ljusblått och rosa är så laddade färger. Tänk om bebisars favoritfärg i själva verket är orange?

Eller ljusgrått kanske rentav :idea:
 
Fattar inte hela grejen med att alla tror att deras barn är gulliga i alla andras ögon. Newsflash, det är bara ni som tycker det! ;)
Vissa bebisar är ju jätterynkiga och ser ju ut som gamla gubbar typ? jätteroligt och ganska gulligt på sitt eget sätt, ger liksom en ny definition på ordet lillgammal :D
 
Vissa bebisar är ju jätterynkiga och ser ju ut som gamla gubbar typ? jätteroligt och ganska gulligt på sitt eget sätt, ger liksom en ny definition på ordet lillgammal :D

En gång visade en bekant mig och min kompis en bild på sin unge. Vi bara "åhhhh gullig, vilken ras"? Visade sig att vi bägge såg en tax-liknande hund skymta i bakgrunden! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
484
· Visningar
24 140
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 105
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 635
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 542
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp