Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är intressant att just ljusblått och rosa är så laddade färger. Tänk om bebisars favoritfärg i själva verket är orange?Jag stör mig på fotografreklam med gulliga bebisar. Pojkbebisar med fluga och finbyxor som badar i ljusblått - till och med tårtjäveln är blå. Flickbebisar i rosa fluff badar sälvklart i ett hav av rosa.
Stör mig som fan på folk som dränker sig i parfym och sen åker kommunalt. Jag är inte allergisk men höll på kvävas när jag klev på pendeln i Solna, som om någon gnuggat sig med wunderbaum.
Jag stör mig när de tejpar fast en rosett på kala bebishuvuden. Jag stör mig så ofantligt.Jag stör mig på fotografreklam med gulliga bebisar. Pojkbebisar med fluga och finbyxor som badar i ljusblått - till och med tårtjäveln är blå. Flickbebisar i rosa fluff badar sälvklart i ett hav av rosa.
Jag stör mig när de tejpar fast en rosett på kala bebishuvuden. Jag stör mig så ofantligt.
Jag antar liksom att föräldrar tycker att deras miniskalleperar är världens gulligaste. Fattar verkligen inte grejen med rosett.Jag var ett ganska fult barn och såg ut som typ skalle-per fram till jag var x antal år. Min faster gav mig ett diadem med en rosett på. Kan säga att det hjälpte inte såg fortfarande förjävlig ut
Jag antar liksom att föräldrar tycker att deras miniskalleperar är världens gulligaste. Fattar verkligen inte grejen med rosett.
Aha, det är störigt såklart.Självklart! Det som stör mig är att det är mer regel än undantag att saker är slut.
Vissa bebisar är ju jätterynkiga och ser ju ut som gamla gubbar typ? jätteroligt och ganska gulligt på sitt eget sätt, ger liksom en ny definition på ordet lillgammalFattar inte hela grejen med att alla tror att deras barn är gulliga i alla andras ögon. Newsflash, det är bara ni som tycker det!
Jag stör mig när de tejpar fast en rosett på kala bebishuvuden. Jag stör mig så ofantligt.
Vissa bebisar är ju jätterynkiga och ser ju ut som gamla gubbar typ? jätteroligt och ganska gulligt på sitt eget sätt, ger liksom en ny definition på ordet lillgammal
Jag antar liksom att föräldrar tycker att deras miniskalleperar är världens gulligaste. Fattar verkligen inte grejen med rosett.
Jag tror att det är för att man inte ska missta deras skalliga flickbebis för en pojkbebis. Tänk vilken katastrof
Köpte en bricka i marmor. Och ett nät med avokado. La detta i samma påse