Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det bero på att det är onsdag?Min torsdag gick inte alls som panerat. Fick ett möte desutom på eftermiddan. Hade föredragit förmiddan iaf så hade man varit fri sen iaf.
Det är onsdag idag, fortfarande torsdagen som inte blir som planerat.Kan det bero på att det är onsdag?
Har också haft mycket problem med facebook idag, kommer in men kan inte skriva någotAtt jag inte kommer in på FB och insta.
Att jag inte kommer in på FB och insta.
Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!Har också haft mycket problem med facebook idag, kommer in men kan inte skriva något
Hoppas att det är löst i morgon.Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!
Åh tusan, hoppas det är fixat snart då.Facebook rapporterar störningar sedan kl 17. Jag har försökt svara på en kommentar till mitt eget inlägg i flera timmar nu, men det går inte. Inte ofta facebook har så långvariga problem! Har också märkt att nyhetsflödet ser märkligt ut - fullt av inlägg från flera timmar eller t.o.m. dagar sedan. Mystiskt!
Du kan få komma hit och skriva ut, vi har tre skrivare på knappt 20 personerKollegor som skriver ut massor med häften med massor av sidor, dubbelsidigt och i färg, mitt under arbetstid
(uppskattad väntetid: 32 min)
Attans! Jag har råkat ut för det med, tycker att denna vinter har det varit extra mycket. Känns som att det flyger grus/småsten titt som tätt på en. Undrar vad det kan bero på??Att jag fick ett stenskott -igen-, SÅG stenen komma flygande och smack! sa det mitt i rutan. Jäkla skit, tror inte det går att laga heller för det sprack lite. Kul, jag har sån himla lust att köpa min tredje vindruta
Jaaaaaaa Hatar när man står i kassan och de slaffsar ner hela fingret för att få tag på en sedel som sen är nästan fuktig när man får den!!!Människor som slickar på fingrarna innan de tar i papper/pengar bör omedelbart fråntas rätten att vistas på offentliga platser.
JAMänniskor som slickar på fingrarna innan de tar i papper/pengar bör omedelbart fråntas rätten att vistas på offentliga platser.
Det är vidrigt verkligen!Människor som slickar på fingrarna innan de tar i papper/pengar bör omedelbart fråntas rätten att vistas på offentliga platser.