Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nattlig räddningsaktion!!!Arghhh!!! Jag blir så förbannad! Jag har nu i ett par veckor försökt få rädda de rosor som är kvar vid ett bygge och trots att jag erbjuder mig att bjuda på en lunch mot att någon offrar 10-15 minuter av en rast för att titta på när jag gräver är det fortfarande nej.
Efter helgen ryker de sista, stackars rosorna.
Omöjligt om jag inte vill bli arresterad. Kan inte bryta mig in på en arbetsplats för att rädda några rosor ...Nattlig räddningsaktion!!!
Haha fasen också! Vilka tjuriga arbetare du har träffat på, dom har garanterat en grävare som skulle ta upp samtliga rosor på typ 30 sekunder, om dom bara hade velat..Omöjligt om jag inte vill bli arresterad. Kan inte bryta mig in på en arbetsplats för att rädda några rosor ...
De kommer i skov de där spruckna vindrutorna.Att jag fick ett stenskott -igen-, SÅG stenen komma flygande och smack! sa det mitt i rutan. Jäkla skit, tror inte det går att laga heller för det sprack lite. Kul, jag har sån himla lust att köpa min tredje vindruta
De kommer i skov de där spruckna vindrutorna.
Jag har OKQ8:s Back up-försäkring. Den ersätter all självrisk. Så rutbyte kostar noll kr.
Skaffa en försökring som tar självrisker.Jag har bokat glas-tid på måndag för att kika på det. Är dock tveksam till om det går att laga eller om jag måste byta rutan. Blir det ny ruta tror jag att det är 1500. Men det är SÅÅÅ tråkigt att köpa glasrutor liksom
Den där om att rädda betygen? Förstår inte varför någon vill dela den, de framstår ju bara som korkade.Idag stör jag mig som FAN på en idiotisk text på fb som cirkulerar - ett rent hån emot unga som strejkat för klimatet. Vuxna som tycker den är jättekul. Får massor av delningar och likes. Jag blir bara förbannad. Folk är fan idioter
Den där om att rädda betygen? Förstår inte varför någon vill dela den, de framstår ju bara som korkade.