Ah, samma problem som här alltså.Man måste ju dra igen gallergrinden annars står hissen!
Edit: såhär typ:
Skriv en arg lapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, samma problem som här alltså.Man måste ju dra igen gallergrinden annars står hissen!
Edit: såhär typ:
Ah, samma problem som här alltså.
Skriv en arg lapp
Extra viktigt med extra arg lapp!Har hållit mig från arga lappar sen jag satte en sur lapp på sopnedkastet häromveckan (nån idiot hade kastat en flyttkartong och stoppat upp hela skiten). Tänk om den skyldige är samma person? En riktig slarver som flyttat in? Tycker även att jag anat en svag stank av gamla räkskal i trapphuset under helgen. Kan ha något med denne att göra? Börjar ana ett samband och det rycker i min störningsnerv. MVH den arga tanten
Extra viktigt med extra arg lapp!
Do it! Heja tanterier!Kommer hänvisa till min hälsa (diskbråck) i äkta tantstil. Rubriken kan även vara: "HAR DU DRAPERIER HEMMA KANSKE???" Samt gärna inkludera en lång sjukdomsbeskrivning och bara "VISA HÄNSYN"!!!!!
Det gick inte att göra i inställningarna?Min nya telefon
Det vore trevligt om tillverkarna kunde inse att det är en TELEFON i första hand och inte någon jäkla mediaspelare Jag fick ladda ner en app för att smidigt kunna ställa om ringsignalsvolymen. Knappen reglerar nämligen bara mediavolymen...
/mvh häxan surtant från stenåldern
Vad är det för mupptelefon?Min nya telefon
Det vore trevligt om tillverkarna kunde inse att det är en TELEFON i första hand och inte någon jäkla mediaspelare Jag fick ladda ner en app för att smidigt kunna ställa om ringsignalsvolymen. Knappen reglerar nämligen bara mediavolymen...
/mvh häxan surtant från stenåldern
Vad är det för mupptelefon?
Det gick inte att göra i inställningarna?
Jättemärkligt! Höja och sänka volymen (på alla saker) borde vara standard ju!Xperia XZ2 compact... jag gillar den egentligen (kameran är to die for) men det här vara bara patetiskt.
Jättemärkligt! Höja och sänka volymen (på alla saker) borde vara standard ju!
Som sagt, mycket märkligt!Jo, man tycker ju det... pratar jag med någon går det att reglera samtalsvolymen med knappen men är telefonen i viloläge sas styr den endast mediavolymen.
Som sagt, mycket märkligt!
Nån hade alltså hål i huvudet när telefonen tillverkades.Jag kollade just manualen och det går inte att ändra...
Nån hade hål i huvudet när märket Xperia uppfanns. Avskyr dom telefonerna. Fattar inte varför min far prompt ska ha en sån.Nån hade alltså hål i huvudet när telefonen tillverkades.