Jag joints på denna, desutom en person jag nog inte skulle stå ut medJag stör mig på att jag fallit för någon som uppenbarligen inte känner likadant.
Story of my life
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag joints på denna, desutom en person jag nog inte skulle stå ut medJag stör mig på att jag fallit för någon som uppenbarligen inte känner likadant.
Story of my life
Jag byter gärna. Känns som att det är enklare att komma över om man inte står ut med mänskan.Jag joints på denna, desutom en person jag nog inte skulle stå ut med
Nej vad tråkigt .Jag stör mig på att jag fallit för någon som uppenbarligen inte känner likadant.
Story of my life
Kan lätt byta ser min 5 dagar i veckan som det är nu. Får vacker titta på när han visar upp sitt kontrollbehov.Jag byter gärna. Känns som att det är enklare att komma över om man inte står ut med mänskan.
Här är det tvärtom
Låter säkert bättre än det är men yes, let's! Min ser jag alldeles för sällan och trivs äckligt bra med när vi väl ses. Lär väl bryta men vill inteKan lätt byta ser min 5 dagar i veckan som det är nu. Får vacker titta på när han visar upp sitt kontrollbehov.
Trivs man bra med så är det sjukt jobbigt.Låter säkert bättre än det är men yes, let's! Min ser jag alldeles för sällan och trivs äckligt bra med när vi väl ses. Lär väl bryta men vill inte
En HP. Varje natt skriver den dessutom ut 2-10 papper, förutom när den var hackad, då skrev den ut ca 20-50 papper per dygn...Undrar om ni har samma skrivare som jag har här i fältkontoret... man hoppar rakt upp när den sätter igång
En HP. Varje natt skriver den dessutom ut 2-10 papper, förutom när den var hackad, då skrev den ut ca 20-50 papper per dygn...
Tala om för henne vad du kan lägga ut tex ”jag lägger ut 200 kr det är rimligt”Jag stör mig på min pappas nya fru.
Vi har alltid i familjen (i alla fall vi vuxna) haft en deal att en present (julklapp, födelsedag) bör vara värd runt 500kr. Någon sorts standard, typ. Förra året, när pappa fyllde 60, betalade jag och brorsan dock 1000kr var till pappas present (besök på jättefancy restaurang), för att han fyllde jämt. Samma år fyllde min bror jämt, av pappa och pappas fru fick brorsan en present värd ca 200kr*. Samma summa för presenten i år, vilket jag kan tycka är lite snålt, men ja ja.
Så har pappas fru kommit på den excellenta idéen att vi skall gå till fancy restaurang igen på pappas födelsedag, för det blev ju så bra förra året! Och 1000kr var kan man ju ge för fira någon, liksom!
Jag stör mig något otroligt på olikheten i vad som antas vara lämpligt att lägga på någon som fyller år, beroende på vem det är som är mottagare. Sen stör jag mig också på att jag inte ens blivit tillfrågad om jag vill eller har råd (vilket jag inte har, och inte heller orken) utan bara antas att jag skall punga ut ca 1000kr för att hon skall få en trevlig stund på pappas födelsedag.
*nej, de saknar inte inkomster att disponera.
Jag hade nog bara sagt till henne att vi har haft som standard att ge för ca 500 kr men eftersom att pappa fyllde 60 just då så tyckte vi att det var lite extra speciellt och gav för mer just den gången och att en så dyr gåva inte riktigt passar i min ekonomi varje år.Jag stör mig på min pappas nya fru.
Vi har alltid i familjen (i alla fall vi vuxna) haft en deal att en present (julklapp, födelsedag) bör vara värd runt 500kr. Någon sorts standard, typ. Förra året, när pappa fyllde 60, betalade jag och brorsan dock 1000kr var till pappas present (besök på jättefancy restaurang), för att han fyllde jämt. Samma år fyllde min bror jämt, av pappa och pappas fru fick brorsan en present värd ca 200kr*. Samma summa för presenten i år, vilket jag kan tycka är lite snålt, men ja ja.
Så har pappas fru kommit på den excellenta idéen att vi skall gå till fancy restaurang igen på pappas födelsedag, för det blev ju så bra förra året! Och 1000kr var kan man ju ge för fira någon, liksom!
Jag stör mig något otroligt på olikheten i vad som antas vara lämpligt att lägga på någon som fyller år, beroende på vem det är som är mottagare. Sen stör jag mig också på att jag inte ens blivit tillfrågad om jag vill eller har råd (vilket jag inte har, och inte heller orken) utan bara antas att jag skall punga ut ca 1000kr för att hon skall få en trevlig stund på pappas födelsedag.
*nej, de saknar inte inkomster att disponera.
Fast ibland är varorna slut hos leverantören och går inte att beställa trots att varan är i annonsbladet under veckan. Trist, men svårt att påverka tyvärr.Se över sin försäljningsprognos och börja beställa mer, nu pratar vi alltså inte varor med kort datum som det är en risk att de får svinna, och skylta upp i butiken så varorna hittas när de finns
Självklart! Det som stör mig är att det är mer regel än undantag att saker är slut.Fast ibland är varorna slut hos leverantören och går inte att beställa trots att varan är i annonsbladet under veckan. Trist, men svårt att påverka tyvärr.