Sv: Sommarföräldrar 2011 del tre
Lilla M hade, trode jag, infört nya mat-rutiner på natten. Hon har sedan en och en halv - två veckor tillbaka kunnat sova bortåt 4-5 timmar från läggning, sedan har det varierat mellan 2,5-3,5 timmar mellan amnings-tillfällena.
Men nej, natt till igår så var vi tillbaka till varannan timma igen, plus orolig sömn därimellan och nya grejjen är att hon tror det är morgon vid fyra
Tar en timma att söva om henne, sen vaknar hon inte långt efter för mat igen....
Hoppas hoppas det är en ny utvecklingsfas på gång, eller att hon bara behöver äta mer just nu, för jösses, jag är som en levande död.
Hon har även slagit världs-rekord i gnäll idag. Allt, precis allt är tråkigt.
Hoppas som sagt det är ngn ny fas eller så. Vore trist om hon blir sjuk lagom till första baby-simmet....
Tycker ju så synd om henne oxå. Ngt är ju uppenbarligen inte alls bra, men jag kan inte förstå vad det är, stackars liten
I förmiddags hade vi iaf en stund då hon busade (VILT) i baby-gymmet, och under tiden satt jag vid datorn och försökte leta reda på en spegel åt henne. De har en fantastiskt bra på baby-cafet som hon gillade, och det vore kanon att få tag i en sådan.
Har ni tips på vart jag kan hitta en?? En rund(eller vilken form som helst) spegel med två grepp-vänliga öglor/handtag.