Sv: Sommarföräldrar 2011 del tre
Vi har kommunalt vatten och enl. bvc ska vi ändå koka vattnet till att bebisen är minst 6 månader.
*kl*
Nu är min skrutt förkyld
igen..suck! Är det tre-fyra veckor sedan sist? Man vill ju bara att de små ska få vara friska och det märks hur jobbigt hon tycker det är att snora och hosta
Vi var på fyramånaderskoll förra veckan
6180 gr och 62 cm lång
Nya grejen är att hon hittat sina fötter, så nu finns det aldrig några strumpor där längre utan de ligger här och var med olika mängd saliv på
och sedan ett tag tillbaka kniper hon ihop läpparna, blåser ut små bubblor och låter "bbbbrrrr" samt blåser upp kinderna och "smackar" med läpparna när hon ska busa.
I helgen började hon skratta sådär ihållande av att mannen busade med henne på avstånd, det lät så roligt så jag började skratta med. Fick en snabb blick av bebis som sedan började skratta, för att jag skrattade
Igår var jag och hälsade på min häst som såldes för drygt ett år sedan, det var så skönt att se hur han hade det och att allt funkar på det nya stället. Men attans så ridsugen jag blev..
Nu ska jag gå och se om lillan kan tänka sig vakna, hon somnade runt kl 20 igår så det börjar bli dags nu kanske?