Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar du verkligen inte?
Första NattDL får ju spionen reda på vem som skyddats och i en lek utan ond spion är det ju genom att skydda sig själv som ängeln talar om för spionen att den är ängeln.
Det första som spionen är är att teoria om den hon trort är ängel. Jag såg det direkt. Andra verkar också ha sett det. Varför skulle bollen_ inte ha sett det? Hur kan du ha missat det. Jag begriper det inte. Det enda jag kan se är hur du försökte misstänkliggöra Dentaku och starta något på henne och bollen_ förtydligade så var du tvungen att släppa och nu försöker du släta över det med att bollen antaligen siat D. Synd att inte Artline är kvar för hon hade kunna bekräfta det.
Jag tycker faktiskt att du är jättemärklig.
Jag är osäker på vad du menar med fått, menar du paket av brevbäraren?
Med tanke på att ingen dog första natten så skulle det rent teoretiskt kunna varit en liknande situation som när cirkus spion var spion och blev grundlurad av Myrten genom att ulvarna försökte äta upp henne. Så spioner har ju blivit lurade för om du menar att Mirtai eller för den delen någon annan ulv skulle lurat art så är det ju möjligt. Är väl inte troligt att ulvar försöker käkar sig själva utan skydd så någon av ulvarna borde väl fått ett skydd av brevbäraren första natten isåfall(behöver ju inte vara samma som fått det som blivit skyddad)
du kan ju få tro det om du vill det finns annat som gör mig snurrigare just nu.
Jag har ingen koll på din roll men rent teoretiskt kan en god ha det vet du med tanke på att brevbäraren kan dela ut en sia.
Ååh märkligt.
vad är märkligt? Enlighten me!
Vad synd att du inte kom tillbaka med en förklaring till detta uttalandet
Hade varit bra att ha nu!
Det kändes som du kom på något?
jag grunnar på om Artline fick en sia natten innan hon käkades.
Hon la in en kort kommentar, som aldrig fick någon förklaring: jag försökte direkt få svar inatt och även i morse innan uppdateringen från LL.
Tyvärr syns inte Artline till efter det korta inlägget
Jag tolkar det som att hon fick veta något under natten genom antingen
a) ett paket, en sia
b) hon fick info om vem ängeln skyddade som inte stämde med något hon trott?
c) kan hon fått vetskap om vem bollen__ siade innan hon käkades?( men trodde att det i så fall inte blir känt för varken spion el den käkade( som ju då inte deltar i leken längre heller) )
d) att ett paket blivit använt i ett ont syfte( går det?) av någon hon hållit som god?
e) har jag glömt något tänkbart?
Ja så kan det ju vara. Dubbelkollade och hon hade faktiskt inte skrivit något innan sedan upofateringen komAll eventuell extrainfo fås ju först när natten är slut så kommentaren lär inte ha med det att göra. Hade hon fått en sia tidigare natt så viste hon ju det redan på dagen isåfall så det hade knappast resulterat i ett "märkligt" först nästa natt.
Jag skulle tro att art reagerade på att snurrfian visade sig vara tvilling om jag ska gissa.
Veta går ju inte men det låter väldigt lite med 3 onda från början tycker jag.
Det skulle iof förklara varför de flesta känns goda
Få se nu. Siaren bollen_ skrev i ett inlägg att hon tyckte att Artline verkade god(korrekt), att q4e kändes god och att hon inte trodde att MM var ond. Spionen Artline trodde att ulvarna var Snurrfian(fel!), cirkus och MM. Artline höll även Mirtai för god och var tveksam till q4e.
Spridda skurar alltså! Jag noterar dock att cirkus inte nämns som god av någon av dem.
Min fetning
Var hittade du det där?
Matmissbrukaren, blev misstänkt av Shaggy men det verkar ha varit framförallt för att Dentaku ändrade röstlistan och Shaggy trodde att Dentaku och Matmissbrukaren pratat ihop sig. Det verkar svårt att prata ihop sig om exakt tid att lägga sin röst, ja omöjligt eftersom klockor går olika så det hade ju kunnat bli tokfel så att Shaggy misstänkte henne tycker jag inte att man behöver ta så stor notis om. Matmissbrukaren känns inte ond för mig i nuläget.
cirkus, mirtai vet jag inte riktigt. Måste läsa mera, de får vara neutrala så länge.
Få se nu. Siaren bollen_ skrev i ett inlägg att hon tyckte att Artline verkade god(korrekt), att q4e kändes god och att hon inte trodde att MM var ond. Spionen Artline trodde att ulvarna var Snurrfian(fel!), cirkus och MM. Artline höll även Mirtai för god och var tveksam till q4e.
Spridda skurar alltså! Jag noterar dock att cirkus inte nämns som god av någon av dem.
Nä. Hon skrev att jag var neutral
Ja, bollen_ pekade inte ut någon spelare som ond i det inlägget så vitt jag minns. Artline däremot trodde att du var ulv.
Det jag skrev i mitt inlägg stämmer alltså - ingen skrev att du var god.
Det enda som vi hittills vetat är att bollen_ siat lilltess som ond. Känns ju jävligt stabilt.
Vet gör vi kanske inte men det känns väl troligt?VET vi det?
VET vi det?