Det känns som de flesta av oss var överens om att Q4 verkade skum. Med facit i hand så måste det istället ha varit så att hon blev nervös när hon började få misstankar på sig. Jag vet egentligen själv hur det är... Vid minsta misstanke man får så blir man helt plötsligt jätte skum.
Just nu känns min hjärna blockerat eftersom det är så mycket text och tankar jag har så jag orkar inte riktigt tänka Så nu skriver jag ifrån minnet.
Dentaku - Var en av de första som misstänkte Q4 (även om kanske inte hade seriösa misstankar vid första kommentaren). Min spontana tanke igår var att jag tyckte det var märkligt att hon inte röstade på Q4 utan tog någon annan. Jag tyckte också hon reagerade stort på den enda rösten hon fick. En röst i det läget hade inte gjort så mycket. Men när jag läste igenom leken i natt fick jag intrycket att hon hade kommit till instinkt att hon kände igen sig i Q4 och kunde förstå varför hon var skum. Innebär det att hon också kan vara god?
Min fetning
Kan du ta fram det inlägget? På slutet hänvisade ju art flera gånger till bollens teori om D så jag tror ju det var A som lyssnade på b och inte tvärtom
Här ovanför ser jag det inlägget!