Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag outat alla roller?

Vet du att det är flera som hintat Hej vilt med vilka roller dom har. Jag har en hjärna och kan tänka.

Sedan var det fortfarande glömmerallt som outade rollerna IGÅR. Att jag pratat om dom idag gör ingen skillnad för infon var redan ute.

Så den skulden kan du ta och lägga på henne och dom som hintat som galna.

@Snurrfian

Och fundera mycket över Q4?

Jag har ifrågasatt hennes sätt att välja att lägga sin röst. Är det verkligen så konstigt?
Hon skrev själv att hon måste bli bättre på att formulera sig och det tycker jag fler borde bli.

Efter att Bollen visade sig vara siare så har jag ingen koll. Möjligtvis. Men det beror lite på vilken info Artline sitter på. Så den karamellen suger jag på.

Däremot verkar du vara väldigt inne på att jag ska avslöja vem som är vad i hela leken. Jag kan omöjligt veta det för det finns några jag är osäker på. Men Artline och Dentaku har jag koll på.

Och tvillingen var det enda du reagerade på och den var inte ens på tal just nu.
Så då antar jag att jag är "frikänd" från att ha varit den första med att outa rollerna. Det är annars väldigt enkelt att gå tillbaka och läsa glömmerallts inlägg från igår och se bevisen.

Jag tolkade det så efter att du sagt att det var jag som outat alla roller och likaväl kunde fortsätta med tvillingen.
Dock är jag inte hundra på det just nu eftersom bollen försvann och någon annan jag trodde var siare innehar en annan roll, uppenbarligen.

:confused::confused::confused:

Att Artline är spion är vi rätt många som är säkra på. Sedan får hon inte berätta om hon är det eller inte.
Men eftersom hon godförklarade vissa personer redan efter första dl utan några som helst teorier så behövdes det ingen kristallkula för att gissa sig till att hon är spion.
Sedan sätter hon Dentaku och Mirtai till goda sidan. Varför jag tror på Dentaku som ängel av dom beror på att hon hintat om det och även skrev ett inlägg för någon dag sen som bekräftade det ännu mer.

Är jag blåst av dom så är även glömmerallt det.

Men så tror jag inte det är för om tre st utger sig för att ha en roll dom inte har så borde den som har rollen börja protestera och det ser jag ingen som gör.

Världens märkligaste teori från dig O_o

Och nu tror du då att dom är ulvar så jag fattar det hela rätt? Är du själv inte lite blåst då som anklagar dom för det nu? Då borde du rimligen tagit upp dina misstankar om dom tidigare.

Nej. Att du är skum finns det inget tvivel om.

Nej, har folk hintat som dom gjort så är det inte svårt för goda att hitta andra goda.
Du däremot verkar tala emot Artline och ifrågasätter om hon är god när det är klarare än vatten att hon är spionen.

Mina teorier och ifrågasättanden om Snurrfian från tidigare idag. Baserat på dom röstar jag på henne. Hon har kommit med så konstiga uttalanden idag som jag inte begriper mig på och jag tycker hon är skum.

Matmissbrukaren röstar på Snurrfian

16:48 Artline röstar på snurrfian
19:57 Snurrfian röstar på Cirkus
21:00 Dentaku röstar på Snurrfian
21:07 Mirtai röstar på Snurrfian
21.09 Quarter4ever röstar på Snurrfian
21.30 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian

glömmerallt röstar på snurrfian

Som artline? tidigare skrev så känns snurrfian som en ulv som försöker sprida misstankar i disskussionen vi hade i morse

Det är lite sorgligt att se hur tre slipade ulvar lurar upp er andra på läktaren. MM avslöjar sig när hon påstår att hon har känt till rollerna länge och ni kan även fundera över hennes reaktion på shaggys skämtsamma inlägg att sätta mm på misstänkt listan pga av Dentakus lista.

Det är lite sorgligt att se hur tre slipade ulvar lurar upp er andra på läktaren. MM avslöjar sig när hon påstår att hon har känt till rollerna länge och ni kan även fundera över hennes reaktion på shaggys skämtsamma inlägg att sätta mm på misstänkt listan pga av Dentakus lista.
Ja svaret lär snart visa sig eller hur? MM finns med på min lista så inget orolig just så sett...

Jag kommer att få lägga en lite stressig röst.
Det tog längre tid i stallet än planerat.

Jag har skumläst och kom till Artlines röst och insåg redan då var min röst hamnar idag. Artline känns ganska trygg att följa iom att hennes roll är uppenbar. Sen kommer Snurrfian in och gör så konstiga uttalanden (om bla Artline) att jag funderar på om inte q’s bisarra teori om mig är applicerbar på Snurrfian – alltså VILL hon bli utröstad? Är HON psykopaten?

För övrigt så tycker jag ju att q4e fortfarande är lite skum. Jag tycker att hennes mer eller mindre hintning om en roll inte kan gynna den goda sidan. Snacka om en roll som är bra att ha i bakfickan. Enda skälet till att hon gjorde så ser jag som att hon helt enkelt är en nybörjare som försöker rädda sig kvar genom att låtsas ha en roll. Just nu så känns det i allafall bra att vi lägger rösterna samlat så att spridda röster inte gynna lyan så att de styr vem som åker.

Cirkus röstar på Snurrfian

Du, den teorin var en av dom värsta jag sett och @Dentaku är nog böjd att hålla med mig.
Helt ologisk var den!

Det var INTE en skämtsam kommentar från Shaggy. Hon menade fullt allvar med den.

Nu har jag läst och funderat lite till, hur kan du vara så säker på att Artline verkligen är god? Hon skulle lika gärna kunna vara ulv och godförklara sina ulvkollegor plus några goda för att hålla alla nöjda? För att kunna vara helt hundra på hennes roll så måste du veta vilka ulvarna är och enda förklaringen på det är om du själv sitter i lyan, vilket i sin tur även skulle ge att glömmerallt är där i och med att hon är så säker på vilka som har vilka roller. Att Artline och Dentaku vill vara goda är knappast så konstigt, och inte heller Mirtai...
Att Dentaku har hintat om att hon är god betyder inte att hon är det, hon kan lika gärna vara ulv. Nu tror jag kanske inte det men det är intressant att du och @glömmerallt är så säkra på att det inte bara är falska hintar...
Så alternativen just nu är att antingen är du helt blåst av Dentaku, Artline och Mirtai eftersom de är ulvar, eller så är du ulvar eftersom du kan vara så säker på att deras hintar inte är påhittade...

Omdu vill att fol ska läsa dina inlägg nogrannare kan du ju själv göra det med andras jag har inte sagt ett ord om dentaku och hintning och inte sett någon sådan vad jag kan minnas.

21.53 glömmerallt röstar på snurrfian
21.55 Cirkus röstar på Snurrfian

Har jag outat alla roller?

Vet du att det är flera som hintat Hej vilt med vilka roller dom har. Jag har en hjärna och kan tänka.

Sedan var det fortfarande glömmerallt som outade rollerna IGÅR. Att jag pratat om dom idag gör ingen skillnad för infon var redan ute.

Så den skulden kan du ta och lägga på henne och dom som hintat som galna.

Du får gärna citera var jag outade rollerna för det tycker jag inte jag har gjort med undantag av art.

Jag kommer att få lägga en lite stressig röst.
Det tog längre tid i stallet än planerat.

Jag har skumläst och kom till Artlines röst och insåg redan då var min röst hamnar idag. Artline känns ganska trygg att följa iom att hennes roll är uppenbar. Sen kommer Snurrfian in och gör så konstiga uttalanden (om bla Artline) att jag funderar på om inte q’s bisarra teori om mig är applicerbar på Snurrfian – alltså VILL hon bli utröstad? Är HON psykopaten?

För övrigt så tycker jag ju att q4e fortfarande är lite skum. Jag tycker att hennes mer eller mindre hintning om en roll inte kan gynna den goda sidan. Snacka om en roll som är bra att ha i bakfickan. Enda skälet till att hon gjorde så ser jag som att hon helt enkelt är en nybörjare som försöker rädda sig kvar genom att låtsas ha en roll. Just nu så känns det i allafall bra att vi lägger rösterna samlat så att spridda röster inte gynna lyan så att de styr vem som åker.

Cirkus röstar på Snurrfian
eller så tycker du att det är ännu bättre att man inte kan utläsa vilka som är lyan? :sneaky:

21.53 glömmerallt röstar på snurrfian
21.55 Cirkus röstar på Snurrfian

Snurrfian 7 röster
cirkus 1 röst

och nu tilbaka till fredagsmyset med familjen- hobbit3 via appleTV och storduk:up: tack Swefilmer:love:
Kikar in om ca 2 tim och kollar utfallet, om det inte kommer väldigt fort...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 530
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar