Har jag outat alla roller?
Vet du att det är flera som hintat Hej vilt med vilka roller dom har. Jag har en hjärna och kan tänka.
Sedan var det fortfarande glömmerallt som outade rollerna IGÅR. Att jag pratat om dom idag gör ingen skillnad för infon var redan ute.
Så den skulden kan du ta och lägga på henne och dom som hintat som galna.
@Snurrfian
Och fundera mycket över Q4?
Jag har ifrågasatt hennes sätt att välja att lägga sin röst. Är det verkligen så konstigt?
Hon skrev själv att hon måste bli bättre på att formulera sig och det tycker jag fler borde bli.
Efter att Bollen visade sig vara siare så har jag ingen koll. Möjligtvis. Men det beror lite på vilken info Artline sitter på. Så den karamellen suger jag på.
Däremot verkar du vara väldigt inne på att jag ska avslöja vem som är vad i hela leken. Jag kan omöjligt veta det för det finns några jag är osäker på. Men Artline och Dentaku har jag koll på.
Och tvillingen var det enda du reagerade på och den var inte ens på tal just nu.
Så då antar jag att jag är "frikänd" från att ha varit den första med att outa rollerna. Det är annars väldigt enkelt att gå tillbaka och läsa glömmerallts inlägg från igår och se bevisen.
Jag tolkade det så efter att du sagt att det var jag som outat alla roller och likaväl kunde fortsätta med tvillingen.
Dock är jag inte hundra på det just nu eftersom bollen försvann och någon annan jag trodde var siare innehar en annan roll, uppenbarligen.
Att Artline är spion är vi rätt många som är säkra på. Sedan får hon inte berätta om hon är det eller inte.
Men eftersom hon godförklarade vissa personer redan efter första dl utan några som helst teorier så behövdes det ingen kristallkula för att gissa sig till att hon är spion.
Sedan sätter hon Dentaku och Mirtai till goda sidan. Varför jag tror på Dentaku som ängel av dom beror på att hon hintat om det och även skrev ett inlägg för någon dag sen som bekräftade det ännu mer.
Är jag blåst av dom så är även glömmerallt det.
Men så tror jag inte det är för om tre st utger sig för att ha en roll dom inte har så borde den som har rollen börja protestera och det ser jag ingen som gör.
Världens märkligaste teori från dig
Och nu tror du då att dom är ulvar så jag fattar det hela rätt? Är du själv inte lite blåst då som anklagar dom för det nu? Då borde du rimligen tagit upp dina misstankar om dom tidigare.
Nej. Att du är skum finns det inget tvivel om.
Nej, har folk hintat som dom gjort så är det inte svårt för goda att hitta andra goda.
Du däremot verkar tala emot Artline och ifrågasätter om hon är god när det är klarare än vatten att hon är spionen.
Mina teorier och ifrågasättanden om Snurrfian från tidigare idag. Baserat på dom röstar jag på henne. Hon har kommit med så konstiga uttalanden idag som jag inte begriper mig på och jag tycker hon är skum.
Matmissbrukaren röstar på Snurrfian