Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering

Alltså har inte den där Snurrfian blivit skum på senaste tiden? Alla på after ski´n stirrade förvånat när hon tittade ner i glaset, liksom för att hypnotisera vätskan och väste någon liknade ”vidgråskäggsbastadersidiotiskajäövelusiskafanskapsfattaringennågontingnhäringeinteheller”. Det måste vara något som inte står helt rätt till med henne.

Det slutade med att bartendern ringde plingplongtaxin eftersom man befarade ett sammanbrott. Och nog var det ett sammanbrott av det värsta slaget – det var ju helt enkelt inget kul att vara på semester och åka skidor utan sin vapendragare, sin tvillingsjäl, sin bättre halva….

Snurrfian var tvilling

Uppdatering

Alltså har inte den där Snurrfian blivit skum på senaste tiden? Alla på after ski´n stirrade förvånat när hon tittade ner i glaset, liksom för att hypnotisera vätskan och väste någon liknade ”vidgråskäggsbastadersidiotiskajäövelusiskafanskapsfattaringennågontingnhäringeinteheller”. Det måste vara något som inte står helt rätt till med henne.

Det slutade med att bartendern ringde plingplongtaxin eftersom man befarade ett sammanbrott. Och nog var det ett sammanbrott av det värsta slaget – det var ju helt enkelt inget kul att vara på semester och åka skidor utan sin vapendragare, sin tvillingsjäl, sin bättre halva….

Snurrfian var tvilling
får man svära??!! F -U_C-K FUCK FUCK!!!!!!!!
Glömmerallt- jag HADE rätt om dig länge ändå!!!!!!! Andra alt är Mirtai- men håller det för inte troligt- nu ska här lusläsas igen!!!!!!!:rage::rage::rage::rage:

:eek:

Jag trodde verkligen hon var ulv så som hon höll på!
Ondförklara dom vi finner goda m.m.

På min lista finns cirkus och glömmerallt för henne har jag ingen riktig koll på så får kika först.
Q4 känns inte heller som hon har rent mjöl i påsen.
Men det här var ju bara :banghead:

:rofl: jag är kass var typ övertygad om att @cirkus (jag behöver låna toaletten!) var tvilling:banghead:

Jag uteslöt snurrfian som tvilling pga shaggys misstankar mot henne:arghh:

Nu får vi hoppas ängeln gör sitt jobb om vi ska ha någon chans att vinna.

Och jag somla så mycket tid på att "räkna ut" att cirkus var tvilling :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 657
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 474
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar