Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag läst och funderat lite till, hur kan du vara så säker på att Artline verkligen är god? Hon skulle lika gärna kunna vara ulv och godförklara sina ulvkollegor plus några goda för att hålla alla nöjda? För att kunna vara helt hundra på hennes roll så måste du veta vilka ulvarna är och enda förklaringen på det är om du själv sitter i lyan, vilket i sin tur även skulle ge att glömmerallt är där i och med att hon är så säker på vilka som har vilka roller. Att Artline och Dentaku vill vara goda är knappast så konstigt, och inte heller Mirtai...
Att Dentaku har hintat om att hon är god betyder inte att hon är det, hon kan lika gärna vara ulv. Nu tror jag kanske inte det men det är intressant att du och @glömmerallt är så säkra på att det inte bara är falska hintar...
Så alternativen just nu är att antingen är du helt blåst av Dentaku, Artline och Mirtai eftersom de är ulvar, eller så är du ulvar eftersom du kan vara så säker på att deras hintar inte är påhittade...
Nu har jag läst och funderat lite till, hur kan du vara så säker på att Artline verkligen är god? Hon skulle lika gärna kunna vara ulv och godförklara sina ulvkollegor plus några goda för att hålla alla nöjda? För att kunna vara helt hundra på hennes roll så måste du veta vilka ulvarna är och enda förklaringen på det är om du själv sitter i lyan, vilket i sin tur även skulle ge att glömmerallt är där i och med att hon är så säker på vilka som har vilka roller. Att Artline och Dentaku vill vara goda är knappast så konstigt, och inte heller Mirtai...
Att Dentaku har hintat om att hon är god betyder inte att hon är det, hon kan lika gärna vara ulv. Nu tror jag kanske inte det men det är intressant att du och @glömmerallt är så säkra på att det inte bara är falska hintar...
Så alternativen just nu är att antingen är du helt blåst av Dentaku, Artline och Mirtai eftersom de är ulvar, eller så är du ulvar eftersom du kan vara så säker på att deras hintar inte är påhittade...
Trist att du inte vill läsa vad jag skriver, du är helt fel ute så vidare jag inte har missförstått din roll fullständigt...
Jag älskar rosa drinkar! Har redan börjat *hick*Oj, oj, oj vilken kväll vi har framför oss! Kompott Panini, vår okrönta schlagerdrottning kommer att uppträda. Hon har ju bara en låt i sin repertoar, men den (tusan vilken natt) brukar hon å andra sidan sjunga oavbrutet i flera timmar!
Baren är därmed öppen och ikväll är det extra bra pris på rosa drinkar och rosévin!
Du har fel... Och jag menar bara att enda sättet att vara säker på roller är antingen att sia någon, vilken bollen har gjort, uppenbarligen siade hon Lilltess och någon mer. Vem någon mer är vet jag inte, det kan vara Dentaku, det kan vara du och det kan vara Mirtai eftersom hon sätter alla er tre åt det goda hållet. Men det enda sättet för glömmerallt och Matmissbrukare att veta vilka som är goda är genom att de sitter i lyan och har full koll...Det är fyra stycken som kan vara onda. Du är en av dem. Jag kan ha fel men då är det tur att jag inte är ensam att rösta.
Men att du inte vågar lita på att Dentaku är god pågrund av siaren.. det är skumt
(jag svarar medan jag läser så jag kan ha missat om du skrivit mer efter)
Ja vi har tydligen ganska samma tankar @glömmerallt och @Artline , däremot tror jag inte att D är ulv @glömmerallt som du ser vad jag skrev så tycker jag att hon förklarat på ett bra sätt när hon blivit ifrågasatt och kommer med bra teorier. Tycker inte att det sticker ut något. Vad är det du reagerar på hos henne?
Du har fel... Och jag menar bara att enda sättet att vara säker på roller är antingen att sia någon, vilken bollen har gjort, uppenbarligen siade hon Lilltess och någon mer. Vem någon mer är vet jag inte, det kan vara Dentaku, det kan vara du och det kan vara Mirtai eftersom hon sätter alla er tre åt det goda hållet. Men det enda sättet för glömmerallt och Matmissbrukare att veta vilka som är goda är genom att de sitter i lyan och har full koll...
Nej det gör jag inte... Jag har skrivit vilka jag tror är i lyan... Men som sagt om man inte läser vad jag skriver så kan det vara lätt att missa...Nej, har folk hintat som dom gjort så är det inte svårt för goda att hitta andra goda.
Du däremot verkar tala emot Artline och ifrågasätter om hon är god när det är klarare än vatten att hon är spionen.
Äh jag orkar inte förklara hur jag menar... Det visar sig vid DL... Men de jag tror är i lyan är Matmissbrukaren, glömmerallt och Cirkus...
Äh jag orkar inte förklara hur jag menar... Det visar sig vid DL... Men de jag tror är i lyan är Matmissbrukaren, glömmerallt och Cirkus...