Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ta hembränt- kanske funkar!!?Går och sätter mig i ett hörn med med min flaska och satsar på huvudvärk i morgon. Blänger sur på ondingarna som duperat mina kompisar. Inser efter ett tag att Baileys kanske är för sliskigt för att dränka sorger med.
WTF! Tvilling? Det hade jag aldrig gissat!
Och det ställer en del av mina tidigare teorier i nytt ljus!
Äsch följ med Snurrfian och mig till solen istället, där kan vi roa oss utan en massa fartdårarGår och sätter mig i ett hörn med med min flaska och satsar på huvudvärk i morgon. Blänger sur på ondingarna som duperat mina kompisar. Inser efter ett tag att Baileys kanske är för sliskigt för att dränka sorger med.
Okey, hoppar på planet i farten.Äsch följ med Snurrfian och mig till solen istället, där kan vi roa oss utan en massa fartdårar
Vilka mer än Cirkus har du på din lista?
Ja alltså jag har väl motiverat tillräkligt varför jag tror art och dentaku är goda, jag vet ju att jag är god å sen har jag dig som den sista goda, har ju motiverat varför där också.
Så då blir ju resten kvar på ren uteslutningsmetod.
Hört talas om hembränt och ryss-sprit? Vi är i Norrland nu!Det hade nog varit billigare med en normal lön än den mängden drinkar.
Hur går dina tankar nu?
Hört talas om hembränt och ryss-sprit? Vi är i Norrland nu!
äsch det är bara parallellimport och försumbart - fattar du vad vi tar igen på liftkorten....Groggvirket kosta fortfarande och som Habina pimplar sig själv och andra...
Det var nog när jag välte densamma sssorrhy.Jag sitter med ett blått och svullet knä. Måste ha ramlat från bardisken?!
Sjukt värt det, i vilket fall. Fantastisk goda drinkar, @Habina !
Men det går ju åt för att täcka min sjuklön nu när skidskolan är stängdäsch det är bara parallellimport och försumbart - fattar du vad vi tar igen på liftkorten....
Jag sålde ju en flaska F-sprit till dig före avresa? Den är väl inte slut redan?Hört talas om hembränt och ryss-sprit? Vi är i Norrland nu!
Du har räknat fel det blir inga liftkort sålda när alla är så packade så de inte kan stå på benen. De som inte är packade har ju åkt hem vid det här laget. Fartdårarna snor säkert liftkorten så där tjänar du inte heller någotäsch det är bara parallellimport och försumbart - fattar du vad vi tar igen på liftkorten....
Den var för eget bruk.....Jag sålde ju en flaska F-sprit till dig före avresa? Den är väl inte slut redan?
Sjuklön? Vad är det? Läste du inte det finstilta i kontraktet - arbetstagaren står för allt....Men det går ju åt för att täcka min sjuklön nu när skidskolan är stängd