Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet faktiskt inte riktigt!

Känner att jag måste fundera ett varv till innan jag formulerar mig.

Men spontant är cirkus mest misstänkt följt av dig och glömmerallt. Känner mig ganska säker på Dentaku. Artline är jag nästan säker på men vem vet, jag kanske är grundlurad...

Du grundlurad? Lägg till mig på det också.

Jag har cirkus, glömmerallt och Q4 på min lista. Men nu ska jag sova så får ta det imorgon om jag är kvar.

Du har räknat fel det blir inga liftkort sålda när alla är så packade så de inte kan stå på benen. De som inte är packade har ju åkt hem vid det här laget. Fartdårarna snor säkert liftkorten så där tjänar du inte heller något ;)
/Shaggy som just blivit lite för varm i solen och hoppar i poolen
Du har missuppfattat. Man säljer liftkort för en vecka, så tjänar man en jäkla massa pengar sen när folk inte kan utnyttja dem. Bara det att man inte behöver ha liftarna igång, liksom... Vilket i sin tur innebär att de utbetalade lönerna blir minimala.

På sin höjd krävs det kanske ett par till i baren. Och nån snickare som kan fixa den välta bardisken...

Eh är detta leken för bara OT?! och skratta bakom kulisserna?
jag känner mig våldtagen och sårad så ja ja jag vet inte vart jag ska vägen!!
Detta känns som en elak plan av alla gamla rävar( och ja det inkluderar LL- sidekicks och allt som varit med i mer än tre lekar!!)
Nu svingar jag lassot igen , men denna gången med mord i blick och blod i sinnet.
@Monstermom jag anmäler mig härmed frivilligt till din armé av supernojiga, extremt misstänksamma och NEVER EVER lita på nån-NÅGONSIN-klubb!

Nåja
lite mer sansat så : vi bör ju kunna lista ut hur det egentligen är- eller hur goda?
Jag riktar blickarna på glömmerallt, Matmissbrukaren och cirkus i första hand. Detta känns som något ingen "ny" kan ha kommit upp med? Med strategier som räknar ut hur vi nya kan tänkas gå i fälla efter fälla efter fälla......
vad VET vi är sant?

Kan man tro på Artline som spion?
Mest troligt, riktiga spionen borde protesterat på ett sätt som bevisat falskheten i detta annars
Men samtidigt den mest outade spionen jag någonsin sett!!!!

Kan man lita på Glömmerallt?
MYCKET tveksamt?
vem har egentligen "godförklarat" denna " allt-som- gömmer- sig"?
Vem har siat?-tror ingen.... vem har fått spionrad??_ knappast ingen?

får jag be ängeln skydda vår spion ikväll? så iaf spionen vet hur det ligger till?

Kan man lita på Matmissbrukaren?
hm tja äh don`t know actually...?
Men håller dig till de onda faktiskt bara på hur du reagerat ? motbevisa mig gärna?

kan man lita på Cirkus?
En av de man hör är av det slugare slaget så antingen är jag blond ( nä det är jag inte) eller så spelar hon otroligt skumt? Eller har räknat med de garvade på sin spelplan GAH- kan man be om ett förtydligande så det står skrivet i eldskrift annars?

Kan man lita på Mirtai?
Osäkert- går som "nybörjare " men vad jag förstått är en ruinerad räv....måste kolla igenom igen hur den godförklaringen av henne egentligen gick till?

kan man lita på Dentaku?
En springande punkt i protokellet. men har egentligen samma fundering som ifråga om spionen- NÅGON borde protesterat vid det här laget -annars är det dags att ta bladet ifrån munnen

kan man lita på quarter4ever?
inte min diskussion att ta egentligen, så om jag är kvar imorgon så ta den!! är jag inte kvar så är det ändå uppenbart vart jag stått, så då går det att bilda sig en uppfattning hursom

FOTNOT 1: jag tar inte leken på blodigt allvar men nån jävla måtta får det ändå vara på hur kul man kan ha på min bekostnad!!!
fotnot 2: medvetet INTE lagt in en enda smiley i detta inlägg...

Eh är detta leken för bara OT?! och skratta bakom kulisserna?
jag känner mig våldtagen och sårad så ja ja jag vet inte vart jag ska vägen!!
Detta känns som en elak plan av alla gamla rävar( och ja det inkluderar LL- sidekicks och allt som varit med i mer än tre lekar!!)
Nu svingar jag lassot igen , men denna gången med mord i blick och blod i sinnet.
@Monstermom jag anmäler mig härmed frivilligt till din armé av supernojiga, extremt misstänksamma och NEVER EVER lita på nån-NÅGONSIN-klubb!

Nåja
lite mer sansat så : vi bör ju kunna lista ut hur det egentligen är- eller hur goda?
Jag riktar blickarna på glömmerallt, Matmissbrukaren och cirkus i första hand. Detta känns som något ingen "ny" kan ha kommit upp med? Med strategier som räknar ut hur vi nya kan tänkas gå i fälla efter fälla efter fälla......
vad VET vi är sant?

Kan man tro på Artline som spion?
Mest troligt, riktiga spionen borde protesterat på ett sätt som bevisat falskheten i detta annars
Men samtidigt den mest outade spionen jag någonsin sett!!!!

Kan man lita på Glömmerallt?
MYCKET tveksamt?
vem har egentligen "godförklarat" denna " allt-som- gömmer- sig"?
Vem har siat?-tror ingen.... vem har fått spionrad??_ knappast ingen?

får jag be ängeln skydda vår spion ikväll? så iaf spionen vet hur det ligger till?

Kan man lita på Matmissbrukaren?
hm tja äh don`t know actually...?
Men håller dig till de onda faktiskt bara på hur du reagerat ? motbevisa mig gärna?

kan man lita på Cirkus?
En av de man hör är av det slugare slaget så antingen är jag blond ( nä det är jag inte) eller så spelar hon otroligt skumt? Eller har räknat med de garvade på sin spelplan GAH- kan man be om ett förtydligande så det står skrivet i eldskrift annars?

Kan man lita på Mirtai?
Osäkert- går som "nybörjare " men vad jag förstått är en ruinerad räv....måste kolla igenom igen hur den godförklaringen av henne egentligen gick till?

kan man lita på Dentaku?
En springande punkt i protokellet. men har egentligen samma fundering som ifråga om spionen- NÅGON borde protesterat vid det här laget -annars är det dags att ta bladet ifrån munnen

kan man lita på quarter4ever?
inte min diskussion att ta egentligen, så om jag är kvar imorgon så ta den!! är jag inte kvar så är det ändå uppenbart vart jag stått, så då går det att bilda sig en uppfattning hursom

FOTNOT 1: jag tar inte leken på blodigt allvar men nån jävla måtta får det ändå vara på hur kul man kan ha på min bekostnad!!!
fotnot 2: medvetet INTE lagt in en enda smiley i detta inlägg...
:idea::love::banana::wtf::cool::nailbiting::rofl::rofl:

Lite smiley hjälp bara :angel:

Risken finns att Q lurar mig men samtidigt så förstår jag henne. Jag vet inte alls.

Du syftar på att glömmerallt trodde mer att Q var ond än att du skulle vara ond? Glömmerallt kommer med många kloka teorier och jag vågar lita på henne men det är ingen garanti på att hon har rätt.

Jag är kluven. Men en ulv i tagen och du är inte mitt huvudmål..

Kan du förklara varför du litar på glömmerallt? behöver ha det skrivet på näsan för jag hittar inte?

struntar i att kommentera alla utan bifogar min lista som den ser ut, hjälp mig goda att fylla i den! och ni onda får gärna göra bort er så vi får ihop den...
Deltagare:
1. Artline outad spion- sant?
2. Majola /jag Q2 enda jag är säker på...
3. Lilltess Fartdåre!
4. Dentaku outad roll-sant?
5. glömmerallt ja dig glömmer man bort lite:meh:
6. bollen__ Siare
7. cirkus ja allt känns som "hej clown?"
8. Mirtai smygare1, godförklarad- sant?
9. Quarter4ever bybo
10. Snurrfian tvilling2
11. Matmissbrukaren smygare2, med i misstänktas skara-sant?
12 Lobelia bybo
13. Shaggy tvilling1

Roller kvar
Ängel outad i det fördolda, sant?
Spion outad men ändå ett frågetecken?
Röstfifflare ? ja vem?
Brevbärare ja vem?
Siare bollen__
tvilling 2 snurrfian
Bybo 2st Quarter4ever1 och snurfian

Ulvar 4 st totalt
Lilltess
3 till- VILKA?
varav en Psykopat som drar med sig en god om den lynchas..

Detta fångade min blick- känns lite som ett testamente!
Det är lite sorgligt att se hur tre slipade ulvar lurar upp er andra på läktaren. MM avslöjar sig när hon påstår att hon har känt till rollerna länge och ni kan även fundera över hennes reaktion på shaggys skämtsamma inlägg att sätta mm på misstänkt listan pga av Dentakus lista.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 577
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar