Noterar att kommentaren inte är OT. Vem hintar @LL till nu?Den var för eget bruk.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Noterar att kommentaren inte är OT. Vem hintar @LL till nu?Den var för eget bruk.....
Ringer skatteverket, polismyndigheterna, facket och mina vänner jourahvande präst, jourhavande medmänniska och det där hemliga numret.Sjuklön? Vad är det? Läste du inte det finstilta i kontraktet - arbetstagaren står för allt....
Jag vet faktiskt inte riktigt!
Känner att jag måste fundera ett varv till innan jag formulerar mig.
Men spontant är cirkus mest misstänkt följt av dig och glömmerallt. Känner mig ganska säker på Dentaku. Artline är jag nästan säker på men vem vet, jag kanske är grundlurad...
Shit! Om du druckit upp hela den själv ska nog inga deltagare räkna med fler uppdateringar.Den var för eget bruk.....
Du har missuppfattat. Man säljer liftkort för en vecka, så tjänar man en jäkla massa pengar sen när folk inte kan utnyttja dem. Bara det att man inte behöver ha liftarna igång, liksom... Vilket i sin tur innebär att de utbetalade lönerna blir minimala.Du har räknat fel det blir inga liftkort sålda när alla är så packade så de inte kan stå på benen. De som inte är packade har ju åkt hem vid det här laget. Fartdårarna snor säkert liftkorten så där tjänar du inte heller något
/Shaggy som just blivit lite för varm i solen och hoppar i poolen
Hon var den enda som ville jobba gratis (bara betalt i drinkar).....
å sen lyckas hon locka hit diverse artister också - nu väntar jag bara på Skråla Häckvift som grande finale!
Whisky in the jar? Ledsen, men Phil Lynott har varit död i... *googlar* 29 år...Vänta bara till morgondagens artist! Jag säger inget mer än att ni som älskar whisky kommer att bli nöjda.
Whisky in the jar? Ledsen, men Phil Lynott har varit död i... *googlar* 29 år...
Sant!Med tanke på alla andra spöken här har vi väl plats för ett till?
Eh är detta leken för bara OT?! och skratta bakom kulisserna?
jag känner mig våldtagen och sårad så ja ja jag vet inte vart jag ska vägen!!
Detta känns som en elak plan av alla gamla rävar( och ja det inkluderar LL- sidekicks och allt som varit med i mer än tre lekar!!)
Nu svingar jag lassot igen , men denna gången med mord i blick och blod i sinnet.
@Monstermom jag anmäler mig härmed frivilligt till din armé av supernojiga, extremt misstänksamma och NEVER EVER lita på nån-NÅGONSIN-klubb!
Nåja
lite mer sansat så : vi bör ju kunna lista ut hur det egentligen är- eller hur goda?
Jag riktar blickarna på glömmerallt, Matmissbrukaren och cirkus i första hand. Detta känns som något ingen "ny" kan ha kommit upp med? Med strategier som räknar ut hur vi nya kan tänkas gå i fälla efter fälla efter fälla......
vad VET vi är sant?
Kan man tro på Artline som spion?
Mest troligt, riktiga spionen borde protesterat på ett sätt som bevisat falskheten i detta annars
Men samtidigt den mest outade spionen jag någonsin sett!!!!
Kan man lita på Glömmerallt?
MYCKET tveksamt?
vem har egentligen "godförklarat" denna " allt-som- gömmer- sig"?
Vem har siat?-tror ingen.... vem har fått spionrad??_ knappast ingen?
får jag be ängeln skydda vår spion ikväll? så iaf spionen vet hur det ligger till?
Kan man lita på Matmissbrukaren?
hm tja äh don`t know actually...?
Men håller dig till de onda faktiskt bara på hur du reagerat ? motbevisa mig gärna?
kan man lita på Cirkus?
En av de man hör är av det slugare slaget så antingen är jag blond ( nä det är jag inte) eller så spelar hon otroligt skumt? Eller har räknat med de garvade på sin spelplan GAH- kan man be om ett förtydligande så det står skrivet i eldskrift annars?
Kan man lita på Mirtai?
Osäkert- går som "nybörjare " men vad jag förstått är en ruinerad räv....måste kolla igenom igen hur den godförklaringen av henne egentligen gick till?
kan man lita på Dentaku?
En springande punkt i protokellet. men har egentligen samma fundering som ifråga om spionen- NÅGON borde protesterat vid det här laget -annars är det dags att ta bladet ifrån munnen
kan man lita på quarter4ever?
inte min diskussion att ta egentligen, så om jag är kvar imorgon så ta den!! är jag inte kvar så är det ändå uppenbart vart jag stått, så då går det att bilda sig en uppfattning hursom
FOTNOT 1: jag tar inte leken på blodigt allvar men nån jävla måtta får det ändå vara på hur kul man kan ha på min bekostnad!!!
fotnot 2: medvetet INTE lagt in en enda smiley i detta inlägg...
tur du är ute annars hade du lynchats direkt på det svaret..
Lite smiley hjälp bara
ogillar feber och förkylningJust nu känner jag bara att jag tycker rätt illa om er allihop. Men det är förkylningen och febern som talar. Säger vi.
Nu ska jag sova, så det så.
Risken finns att Q lurar mig men samtidigt så förstår jag henne. Jag vet inte alls.
Du syftar på att glömmerallt trodde mer att Q var ond än att du skulle vara ond? Glömmerallt kommer med många kloka teorier och jag vågar lita på henne men det är ingen garanti på att hon har rätt.
Jag är kluven. Men en ulv i tagen och du är inte mitt huvudmål..
och vi som avskyr whisky då?Vänta bara till morgondagens artist! Jag säger inget mer än att ni som älskar whisky kommer att bli nöjda.
vad är märkligt? Enlighten me!Ååh märkligt.
Det är lite sorgligt att se hur tre slipade ulvar lurar upp er andra på läktaren. MM avslöjar sig när hon påstår att hon har känt till rollerna länge och ni kan även fundera över hennes reaktion på shaggys skämtsamma inlägg att sätta mm på misstänkt listan pga av Dentakus lista.