så har nu suttit för femtioelfte gången och tittat på leken, nu i ljuset av att bollen__ var siare, och lite annat som framkommit!
Det lutar alltmer åt att den sluga lyan jag funderade över tidigare idag faktiskt existerar!
Snurrfian
Cirkus
är de som absolut känns som deltagare i den
MM är det osäkraste kortet i den, men med uteslutingsmetoden har jag ändå kommit fram till att hon bör sitta där!
Artline har godförklarat Mirtai tidigt, direkt efter första DL, så man kan anta att hon blev siad då?
Artline har nog även vetskap om Dentaktu roll tidigt
bollen__ godförklarar Dentaktu tydligt för glömmerallt så det ska framgå att hon anser henne god
Då så har vi dessa kvar:
Cirkus
Matmissbrukaren
Snurrfian
Quarter4ever( jag själv)
Då jag själv vet vilken roll jag har så kan jag bara få det till att
övriga tre sitter i Lyan!
Jag idiotförklarar mig själv för att inte ha snappat tidigare att den samstämmighet jag trodde mig hittat hos ett gäng ulvar igår tydde på motsatsen
Och får bjuda onda lyan på alla goda skratt de måste fått sig på min bekostnad
Plus att jag så fint hjälpt dem i min okunskap att få bla strålkastarna riktade på mig
Alla goda, förstår att ni funderar på mig i efter de felaktiga slutsatser jag dragit hittills, men nu är jag med på er bana
Jag kommer lägga min röst på antingen cirkus( troligt) eller snurrfian ikväll, jag håller koll på vad ni övriga röstar på och kommer delta aktivt i att få ut vem ni än bestämmer er för!( dock inte rösta på mig själv om ni väljer det alternativet!)
Vill ni ändå rösta ut mig, så kommer pusslet nog att klarna ändå, så nu tar vi uslingarna!!