Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men är inte det en rätt konstig grej att göra?
Varför la du inte rösten där direkt? Om du trodde hon var skum? Varför vänta och se om hon blev utröstad och sen lägga rösten någon annanstans.
Jag bevakade denna omröstningen lika omsorgsfullt som alla andra omröstningar i min Q2roll beredd att avgöra med sistarösten om det skulle behövas!

Att lägga en röst på en person som de flesta håller för god där det inte finns någon chans att personen blir lynchad tror jag knappast att en ulv skulle göra, det vore ju bara misstänkt.

Det trillade ner ganska många kronor i eftersnacket till lynchen. En av de sakerna var vilken roll du antagligen har.

Att jag hade mina funderingar runt dig igår är en sak, men du var inte ens topp 3 (tror jag) på min lista över misstänkta igår. Idag är du inte med alls ;)

Självklart är det bättre att få ut en ond än en god ikväll! Men jag tycker ändå det är värt att komma ihåg att psykopaten finns. Inte helt omöjligt att ulvarna försöker pusha oss att ta psykopaten först för att förhoppningsvis få ut röstfifflaren eller ängeln tillsammans med psykopaten
om jag ska gå på hur de jag tycker är i lyan skriver idag så kan jag gissa att cirkus är psykopaten.... Om de ska ha en chans är det som du säger att de får ut en avgörande roll med psykopaten. Så kanske bäst att rösta snurrfian från det perspektivet sett? eller MM? Men henne verkar ni andra tveka om hon är den goda eller om det är jag.... så som tidigare skrivet , jag lämnar åt er andra att bestämma vart ni vill rösterna ska gå, jag hänger på. Men kommer fortfarande inte rösta på mig själv....

Hm, själv väljer jag att alltid, i alla lägen, rösta på den jag anser mest misstänkt
ja jag har börjat förstå att det är så man "ska" spela, själv har jag sett det lite som att man pekar på de man misstänker med sin röst. Och när det är ole dole doff mellan två kandidater, så kan man ju faktiskt välja att vilja peka på en annan misstänkt ( eller är det bara jag som resonerar så?) om den andra huvudmistänkta ändå verkar ryka?

om jag ska gå på hur de jag tycker är i lyan skriver idag så kan jag gissa att cirkus är psykopaten.... Om de ska ha en chans är det som du säger att de får ut en avgörande roll med psykopaten. Så kanske bäst att rösta snurrfian från det perspektivet sett? eller MM? Men henne verkar ni andra tveka om hon är den goda eller om det är jag.... så som tidigare skrivet , jag lämnar åt er andra att bestämma vart ni vill rösterna ska gå, jag hänger på. Men kommer fortfarande inte rösta på mig själv....
och om cirkus ÄR psykopaten förklarar det också lite Lilltess blooper, eller hur? de har en winwin situation där i så fall:
Antingen går "alla" efter cirkus då alla tror hon är ond, boom så har de kanske fått ut spion el siare , röstfifflare i ett tidigt skede, vilket kan ändra matchbilden totalt
Eller så tror "alla" att cirkus är god eller svårplacerad( vilket hände) så hon kan fortsätta att vara den som lägger dimman över sanningen och samtidigt finnas med som ett dolt vapen när det börjar dra ihop sig!

Du har inte skrivit någon jag lagt extra märke till om man ska säga så då?
Precis som med Glömmerallt tills hon skrev igår.
Så om du inte lägger märke till vad jag skriver så är jag ulv? Säger inte det mer om dig än om mig? Jag tror nog snarare att du har valt att inte bryr dig om vad jag skriver, det är en väldig skillnad...

Jag bevakade denna omröstningen lika omsorgsfullt som alla andra omröstningar i min Q2roll beredd att avgöra med sistarösten om det skulle behövas!

Aha, du menar så.
Väldigt intressant tanke du lägger upp här O_o
Samtidigt så förstår jag inte varför du inte röstar på den som du tycker är skummast? Jag tycker det ser ut som om du försöker outa en roll, men jag är inte säker på att jag tror på dig. Hade du haft den roll som du försöker outa så borde du säkerställt att en du tycker är skum åker och inte lagt en udda röst på en som vi alla förstått sedan ett bra tag är god. Varför röstade du på Artline egentligen?

Jag tycker att hela du luktar desperat ulv som försöker låtsas ha en annan roll.

och om cirkus ÄR psykopaten förklarar det också lite Lilltess blooper, eller hur? de har en winwin situation där i så fall:
Antingen går "alla" efter cirkus då alla tror hon är ond, boom så har de kanske fått ut spion el siare , röstfifflare i ett tidigt skede, vilket kan ändra matchbilden totalt
Eller så tror "alla" att cirkus är god eller svårplacerad( vilket hände) så hon kan fortsätta att vara den som lägger dimman över sanningen och samtidigt finnas med som ett dolt vapen när det börjar dra ihop sig!
Jag tror att du är någonting på spåren! Jag måste kika lite till! :up:

Så om du inte lägger märke till vad jag skriver så är jag ulv? Säger inte det mer om dig än om mig? Jag tror nog snarare att du har valt att inte bryr dig om vad jag skriver, det är en väldig skillnad...

Jag fattar inte hur du tolkar det jag skriver men jag skrev att det känns som att du smyger med för min del.
Du skriver inget som sticker ut och det blir jag misstänksam mot oavsett vem det gäller.

Men nu måste jag verkligen sticka till stallet!

Aha, du menar så.
Väldigt intressant tanke du lägger upp här O_o
Samtidigt så förstår jag inte varför du inte röstar på den som du tycker är skummast? Jag tycker det ser ut som om du försöker outa en roll, men jag är inte säker på att jag tror på dig. Hade du haft den roll som du försöker outa så borde du säkerställt att en du tycker är skum åker och inte lagt en udda röst på en som vi alla förstått sedan ett bra tag är god. Varför röstade du på Artline egentligen?

Jag tycker att hela du luktar desperat ulv som försöker låtsas ha en annan roll.
tillåt mig småle:cautious:

Jag fattar inte hur du tolkar det jag skriver men jag skrev att det känns som att du smyger med för min del.
Du skriver inget som sticker ut och det blir jag misstänksam mot oavsett vem det gäller.

Men nu måste jag verkligen sticka till stallet!
Det är det jag ställer mig väldigt frågande till, @Dentaku har känt sig jagad av mig, Bollen_ kände sig jagad, @quarter4ever tror jag också upplevde sig jagad i sin första roll och ändå skriver du att jag inte sticker ut på något sätt? Jag tror snarast att du valde att bortse från att jag jagade dem eftersom det inte var dina kollegor...

Om ingen motbevisar mig så tror jag nog att Snurrfian, matmissbrukaren och cirkus är ulvar. Jag kommer nog rösta på Snurrfian som är den jag tycker känns ondast.

Jag måste rösta inom en timme och jag ska försöka titta in strax före ni0. Känns lite jobbigt att vara upptagen kväll :p

Om ingen motbevisar mig så tror jag nog att Snurrfian, matmissbrukaren och cirkus är ulvar. Jag kommer nog rösta på Snurrfian som är den jag tycker känns ondast.

Jag måste rösta inom en timme och jag ska försöka titta in strax före ni0. Känns lite jobbigt att vara upptagen kväll :p
Det är svårt att motbevisa dig när du inte ens lägger fram vad du lutar dig emot när det gäller mig, MM och Cirkus kan jag däremot hålla med dig om...

Det är svårt att motbevisa dig när du inte ens lägger fram vad du lutar dig emot när det gäller mig, MM och Cirkus kan jag däremot hålla med dig om...

Och detsamma gäller mig @Artline
Du skriver inte någon riktig teori mot någon av oss och framförallt vill jag höra varför du tror jag är ond.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 769
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka