Deltagare:
1. Artline här har jag velat tidigare, och är fortfarande inte säker på vilken sida av staketet hon står. dock tycker jag mig ana ett mer målintriktat letande idag, bara svårt att bestämma mig för om hon är en ond som är bra på att spela god eller om hon är god?
2. Majola ersatt av mig !
3. Lilltess var fartdåre, utröstad DL2
4. Dentaku en av några som blivit mer granskade under leken .Kanske pga nybörjar iver att delta( det känns igen!
)? Känns likadan som i förra leken. men har svårt att hålla henne åt varken goda el onda hållet.
5. glömmerallt helt osynlig igår och glömde att rösta, dock vettig inlägg under natten med många saker gemensamt vad jag själv tycker. Dock bekymmersamt när hon inte är inne mera, väldigt svårt att bilda sig en uppfattning då
6. bollen__ ifrågasatt av Snurrfian, som nu letar efter ulvar i kommentarerna i samband med gårdagens DL, En som jag har svårt att placera också, en av flera
7. cirkus Ja en till som kan vara god å ena sidan men även ond å andra... Skriver vettigt men har fått uppfattningen att hon är en sådan spelare som kan luras riktigt bra. Kan man veta vart hon står så löser sig nog mycket av det som står och väger
8. Mirtai En som inte skriver särskilt mycket och kanske glider med lite enkelt? Håller ett öga på henne!
9. Quarter4ever Bybo utröstad DL1
10. Snurrfian jag har undrat över henne ett tag nu, och blev ännu mer frågande imorse då det bara kom OT inlägg efter NattDL besked att Shaggy( tvilling) käkats. En liten rad om att hon åt frukost med sorg, smög sig in i OT med LL, annars ingenting? Under em gått ut hårt som Ulv-letare och ser snart ulver i varje kommentar?
11. Matmissbrukaren totalt osynlig idag( jobbar?) Måste se mer av hennes kommentarer till dagens inlägg för att kunna bilda mig någon uppfattning
12 Lobelia En jag haft ögonen på hela spelet och det kan inte hjälpas- många av kommentarerna igår var underliga, ryckiga och kändes --slarviga? Det ser väldigt Ulvigt ut, men det känns någonstans som att det är Lobelia versus Cirkus i det här spelet, den enes status ger den andras.....
13.
Shaggy tvilling käkades NattDL2. Var väldigt svårt att bilda sig någon uppfattning om, men visade sig vara god så ska ännu en gång gå igenom vad hon skrev för inlägg.
en roll som känns lite tveeggad att rösta ut så är det psykopaten! Där funderar jag på om den ulven rentav skulle vilja bli hittad i en DL? Då en god ryker samtidigt, blev väldigt misstänksam mot Lilltess igår att hon skulle vara psykopaten
Jag väntade därför in i det längsta med att rösta för att se hur det verkade bli, nu hade Lilltess rykt hursom varför även min röst hamnade där, för ulv det var jag säker på att hon var!
Roller avslöjade:
Bybo1 quarter4ever1 utröstad DL1
Tvilling 1 Shaggy käkad NattDL2
Fartdåre Lilltess utröstad DL2
Ulvarna misslyckades med käket nattDL1
Roller kvar
Ängel
Spion
Röstfifflare
Brevbärare
Siare
tvilling 2
Bybo 2(?)
Ulvar
3(?) st
varav en Psykopat som drar med sig en god om den lynchas..