Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
18:58 Lobelia röstar på CirkusDet här känns som en ulv som tror att den skriver i lyan och jag tänker ändra min röst!
Snurrfian ändrar sin röst till Lilltess, Snurrfian röstar på Lilltess
@ glömmerallt ffaVar är alla?
Jag hade behövt se mer från många!
Jag tycker att @Snurrfian känns lite misstänkt i och med att hon trodde att hon la en sista minuten-röst - som dock visade sig vara i god tid. HADE det varit precis innan DL skulle den rösten kunnat vara spiken i kistan för q4e, som då hade 4 röster medan det bara låg en röst vardera på glömmerallt och Lobelia. Det hade krävts att röstfifflare och två panikröster hamnade på någon av dem för att q4e ens hade haft en chans att lottas att bli kvar.
Både du och @Artline går på om att jag tyckte det var jättestort att Lobelia röstade på mig . Om man tittar på mitt svar till Lobelia så tycker jag att det är rätt uppenbart att jag tar det som ett skämt. Det enda jag funderar på är varför hon lägger en skämtröst i stället för att rösta på den hon teoriat mot men det förklarade hon ju iofs i ett inlägg postat en minut innan jag skrev mitt inlägg.
Det var en fundering jag hade, om du nu trodde att DL var 21.30 hade det varit väldigt smart att inte säga något om det utan lägga rösten i sista sekunden och hoppas på att många trodde att den var 22.00.