Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Paddington tror detta är den korrekta listan!18:58 Lobelia röstar på Cirkus
20:53 Snurrfian röstar på Dentaku
21:31 Artline röstar på Lobelia
21:33Dentaku röstar på Mirtai
21:34Lilltess röstar på cirkus
21.42 bollen__ röstar på Lilltess
21.49 Mirtai röstar på Dentaku
21:50Snurrfian ändrar sin röst till Lilltess
21:51 Shaggy röstar på Lobelia
21:54 Matmissbrukaren röstar på Lilltess
21.57 Shaggy ändrar sin röst från Lobelia till Lilltess
21.59 cirkus röstar på lilltess
22.00 quarter4ever röstar på Lilltess
@glömmerallt missat att rösta?
Haha, världens bästa påminnelse!
men fantastiskt!Uppdatering!
Scheisse, baksmällan sitter i fortfarande men strax efter kl 14.00 tycker Lilltess att det är dags att masa sig upp ur sängen – man är ju faktiskt här för att åka skidor!
Vinden viner runt öronen och kylan biter i kinderna på vägen upp i ankarliften och hon känner hur hon äntligen börjar vakna till liv. På toppen av störtloppsbacken känner hon att det här är ju faktiskt livet!!!
Vad kan vara bättre än strålande sol, några minusgrader och en störtloppsbacke utan några småkids i vägen.
Nuuuuuuu köööööööör vi!!
Hon kryper ihop och stakar iväg. Hon klarar första kurvan, hon hukar sig ner ännu mer och farten ökar, hon klarar andra kurvan men inser skräckslaget att hon kommer in i för hög fart i den efterföljande hangen och efter hoppet tappar hon balansen, hon slår omkull, skidor och stavar flyger all världens väg och själv flyger hon rakt in i skyddsnätet........
Lilltess var fardåre!
HA Så kan det gå när man har bråttom! Fast frågan är om det tar oss så mycket framåt idag, förutom att det nästan godförklarade Cirkus om det inte är en djävulusisk plan från lyan allt från början... Lita inte på någon!!!
Tack @NiyamaBästa temat hittills i lekarna - när jag inte är med
om du skulle ha rätt i din aning om osämja i lyan behövs det ha extra koll på- intressant vinkling!Jag tror inte vi kam ond eller godförklara någon utifrån dagens röstning. Lilltess ber ju om att bli röstad på och gör ett så stort misstag så om inte någon av de som la sin röst där är ulv skule jag bli ytterst förvånad. Orsaken till att hon inte vill vara med längre kan vi ju bara sia om osämja i lyan är en möjlighet (jag har sagt samma sak i lyan en gång) eller bara allmän tidsbrist.
följdfrågakort fråga: du måste menat fartdåre hoppas jag?
Lilltess var fardåre!