Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
18:58 Lobelia röstar på Cirkus
20:53 Snurrfian röstar på Dentaku
21:31 Artline röstar på Lobelia
21:33Dentaku röstar på Mirtai
21:34Lilltess röstar på cirkus
21.42 bollen__ röstar på Lilltess
21.49 Mirtai röstar på Dentaku
21:50
Snurrfian ändrar sin röst till Lilltess
21:21 Shaggy röstar på Lobelia
21:54 Matmissbrukaren röstar på Lilltess

Jag är osäker på både Lobelia och Cirkus men Lilltess extremt tunna teori och uttalande tidigare är mer skumt än dom så min röst hamnar där.

Matmissbrukaren röstar på Lilltess

Jag undrar hur det kommer sig att Dentaku kan lägga upp en röstningslista med matmissbrukarens röst innan hon faktiskt röstat?

Jag undrar hur det kommer sig att Dentaku kan lägga upp en röstningslista med matmissbrukarens röst innan hon faktiskt röstat?
Det var en intressant fråga. Såg inte det från mobilen förut.
Just nu ser min lya ut
Matmissbrukaren, Dentaku och Lobelia/Artline (jag vet jag har svårt att släppa den där aningen)

Shit jösses!
Det där var ju en ruskigt bra vändning må jag säga!

Hoppas att natten blir lika lyckad som den här dagen har varit

Trevlig hemkomst från stallet efter en rolig dressyrlektion nu får jag sätta mig och läsa ikapp, han bara skumma inläggen som hastigast innan.

Ingen aning jag bara undrar över varför du jobbar på att dra på dig mer misstankar :confused:. Varför itne göra ett nytt inlägg med henens röst.

Skämtar du med mig aprillo? Skulle jag gissat på vilken tid MM skulle lägga sin röst också?

Men du har fortfarande inte svarat på varför det ser ut som det gör. Ändrade du eller inte? Och varför ändra och inte bara skriva ett nytt inlägg som du gjorde senare?

Ingen aning jag bara undrar över varför du jobbar på att dra på dig mer misstankar :confused:. Varför itne göra ett nytt inlägg med henens röst.

Eftersom mitt nät segade så gick det snabbare att ändra i det gamla inlägget och sedan kopiera det till ett nytt inlägg, vilket du ser i inlägg 629.

I didn't expect the Spanish inquisition...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Tjockistråden 4
  • Valet i USA