Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa fråga. Vågar jag lita på matmissbrukaren? Hon känns snäll men jag är rädd för hon lurar mig. Lika så Cirkus. Vågar jag lita på henne? Det känns som hon letar onda men hon är tillräckligt rutinerad för att luras.
Vågar man lita på Artline?
Eller försöker hon kasta misstankar på andra än sig själv?

• Gilla
Reactions: MM
Artline röstar på Lobelia

Det känns inte 100 % bra utan jag hade gärna viljat se mer av henne men jag måste rösta på den jag tänker känns misstänkt. Att hon inte röstade på den hon misstänkte utan på en annan med skum motivering för att hon lyckades komma på en motivering. Lobelia känns helt enkelt skum.

Varför skulle det vara en bra ide´? förvirrad- har jag missat något här?

Asså som jag formulerar mig. Asså jag har läst igenom, jag tänkte att jag har läst igenom och jag har tidsbrist. Ser att ett par har reagerat på cirkus och jag håller med att hon känns skum. Men den teorin känns tunn och då kommer säkert jag bli misstänkt. Men jag får köra på en lövtunn teori idag då jag absolut inte har tid.

Jag lägger en röst nu för säkerhets skull om nätet går ner sig! P g a ett sanslöst(och nästan löjligt) drev mot mig:

Dentaku röstar på Mirtai

Jag tycker att cirkus verkar skum och tror att lobelia? Har rätt med hennes misstankar. (Som sagt jag har ingen tid nu och såhär får det bli idag)

Lilltess röstar på cirkus

Röstlista dag 2

18:58 Lobelia röstar på Cirkus
20:53 Snurrfian röstar på Dentaku
21:31 Artline röstar på Lobelia

21:33
Dentaku röstar på Mirtai
21:34

Annars kan jag rösta på cirkus med en astunn teori så kan ni sätta igång mot mig?

What?
Vem pratar du med? Du och dina kompisar?

Alltså nu kände jag hur hela ulvradarn nästan exploderade.

Så kom det lövtunna röstinlägget.
Det vore för enkelt för mig att hämndrösta på det där. Visst känns det som en följare som inte riktigt orkar engagera sig. Men shit jag vet inte

bollen__ röstar på lilltess

pga att jag tycker att lilltess röstmotivering DL1 sticker ut från de andra som röstade på q4e. Jag får dessutom inget grepp om lilltess när lilltess skriver något. Påpekar att hon brukar åka ut tidigt, att folk brukar tycka att hon är skum (om jag inte minns vad jag läst fel nu) samt bara kommentaren kring cirkus och sedan den tunna teorin mot cirkus när det redan är en röst lagd på Cirkus gör att lilltess är väldigt skum i min bok.

Röstlista dag 2

Dentaku röstar på Mirtai

Dentaku röstar på Mirtai
21.42 bollen__ röstar på Lilltess

Röstlista dag 2

21:33Dentaku röstar på Mirtai
21:34Lilltess röstar på cirkus

Men åh!

Jag som velar mellan Lobelia och Cirkus och så får Cirkus den absolut sämsta motiverade röst jag sett.

Jag har en vaken och jätteledsen liten kille här så får bli ett snabbt inlägg från mobilen!

Jag röstar på den person jag misstänkt hela dagen. Kan ju inte anklaga någon annan för att först misstänka någon och sedan rösta på en annan och sedan göra samma sak själv ;)

Mirtai röstat på Dentaku

Artline röstar på Lobelia

Det känns inte 100 % bra utan jag hade gärna viljat se mer av henne men jag måste rösta på den jag tänker känns misstänkt. Att hon inte röstade på den hon misstänkte utan på en annan med skum motivering för att hon lyckades komma på en motivering. Lobelia känns helt enkelt skum.
du undrar om du kan lita på MM och cirkus men du röstar på Lobelia?
Ska man tolka det som att du valt att lita på dem?

21:33Dentaku röstar på Mirtai
21:34Lilltess röstar på cirkus

21.49 Mirtai röstar på Dentaku

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?