Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja just nu så känner jag att glömmerallt antingen glömtbort eller så är hon värsta sortens glidare - det är iofs inte likt henne riktigt, men jag hoppas verkligen att hon kommer in med lite reflektioner
Men skrev hon inte någonstans att det var någon dag hon inte hade så mycket tid för leken?
Eller så minns jag fel.
@cirkus Jo, jag tror också att det fanns ulvar bland alla de kategorierna och att det är svårt att hitta någon ulv enbart utifrån hur de röstade igår eller hur deras motiveringar såg ut då.
Tror det var 15-16 har jag för migMen skrev hon inte någonstans att det var någon dag hon inte hade så mycket tid för leken?
Eller så minns jag fel.
Just nu känns Lobelia mest misstänkt pågrund av rösten igår. Jag kan förstå vad hon menar med att man inte vill rösta på en som fått mängder med röster utan vill tänka lite längre men att rösta på någon annan bara för att? hon skrev att hon röstade på Dentaku för att hon lyckades komma på en motivering? Så misstänkte hon ens henne egentligen?
Vad vet vi om Lobelia egentligen? Förutom att hon misstänker Cirkus.
Det finns väl inte så mycket på Lobelia. Hennes val av röst igår som jag reagerade på. Att hon tycker Cirkus är ulvig och lägger rösten där för att hon tycker Cirkus anklagat lite hit och dit.
Jag ser också att Cirkus var väldigt på innan men det var väl främst i diskussionen med Dentaku så vem anklagade hon mer om jag missat det?
Förstår hennes val av röst idag. En rimlig motivering men får ändå känslan av att Lobelia riktat in sig lite på Cirkus efter hennes teorier mot Lobelia men Cirkus riktade ju in sig på Dentaku så hon är ju inte bättre själv.
Blev det begripligt?
Efter ett par genomläsningar så tror jag att det klarnade.
Är det möjligt att Lobelia är psykopat? (Rollen.. inte på riktigt ). Jag tänker att hon kanske inte tycker det gör så mycket om hon blir utröstad?
Det finns väl inte så mycket på Lobelia. Hennes val av röst igår som jag reagerade på. Att hon tycker Cirkus är ulvig och lägger rösten där för att hon tycker Cirkus anklagat lite hit och dit.
Jag ser också att Cirkus var väldigt på innan men det var väl främst i diskussionen med Dentaku så vem anklagade hon mer om jag missat det?
Förstår hennes val av röst idag. En rimlig motivering men får ändå känslan av att Lobelia riktat in sig lite på Cirkus efter hennes teorier mot Lobelia men Cirkus riktade ju in sig på Dentaku så hon är ju inte bättre själv.
Blev det begripligt?
Är det möjligt att Lobelia är psykopat? (Rollen.. inte på riktigt ). Jag tänker att hon kanske inte tycker det gör så mycket om hon blir utröstad?
Men tycker du inte att det är märkligt att någon riktar in sig på en och röstar på den för att den letar ulvar? Jag tycker att hennes röst i så fall är nån sorts hämnd för att jag teoriar om henne. Någon annan har hon ju inte teoriat om att tala om.
Jag tycker nog att jag vänt på flera stenar än bara Lobelia och Dentaku även om de är de som hittills stuckit ut mest för mig. Jag har ju ställt endel frågor till Artline också till exempel. Jag har lite funderingar runt några andra också som jag inte har formulerat klart.
Jag vet inte om jag hinner in igen innan DL så jag lägger en säkerhetsröst nu för att inte missa åtminstone!
Den som sticker ut mest idag är Dentaku, hon verkar försöka hitta teorier där de inte finns, otroligt tunna och knepiga. Det gör att jag tror att hon är ulv som sitter på facit men försöker hitta på teorier om goda.