Är det bara jag som tycker det är skitsvårt att hitta något vettigt? Det är ju bara ett fåtal som skriver något!
1. Artline – verkar vara fokuserad på att hitta onda vilket är ett gott tecken
2. Majola/ Quarter4ever2 – går inte att säga särskilt mycket mer än att Q2 verkar mer sansad än Q1
3. Lilltess – kommer med lite teorier men inte särskilt mycket som fångat uppmärksamheten. Avvek lite igår med sin motivering. Känns som hon lite flyger under radarn?
4. Dentaku – misstänkte först Q men röstade trots det på Lilltess med motiveringen att hennes motivering var dålig. Dessutom gör det mig alltid misstänkt när någon helt plötsligt placerar någon högst upp på misstänktlistan bara för att denne har teorier om spelaren.
5. glömmerallt - är inte bekväm med drevet mot Q och röstar på Artline. Hade varnat för låg aktivitet och har verkligen inte sagt något som får mig att tro varken det ena eller det andra.
6. bollen__ - Inga åsikter än
7. cirkus – har hängt upp sig på Dentaku och Lobelia. Känns aggressiv. Undrar om hon vet något vi andra inte vet?
8. Mirtai – det är jag och jag är snäll
9. Quarter4ever – död bybo
10. Snurrfian – Röstat på Dentaku då hennes teorier är tunna. Annars inte så mycket att säga om henne.
11. Matmissbrukaren – skriver en hel del och har teorier åt olika håll. Känns inte som hon landat någonstans?
12 Lobelia – känns inte som sig själv? Skriver konstiga kommentarer och känns… konstig? Kan det vara för att hon inte behöver anstränga sig?
13. Shaggy – Vet inte vad jag tycker
Hittills tycker jag Lobelia och Dentaku känns mest knepiga. Behöver inte betyda att de är onda men tycker de sticker ut mest