Sv: Skogsmulle-tråden 3!!
Härlig färg på din isis och jag håller tumme och tå att du slipper allt vad krångel och skador heter.
Jag har varit väldigt inaktiv här länge men är inne och läser lite då och då. Lufsar på i skogen med en häst som fortfarande inte är helt hundra.
Haft en hästfysioterapeft som behandlat hans bakkärra och enligt henne är han bra där nu och då börjar givetvis vänster fram att spöka. Spöka kan man verkligen säga eftersom jag inte märker något rakt fram, inte heller när vi longerar i höger varv men i vänster varv när han genar så går han orent.....
Inte lätt att sätta fingret på problemet. Nu har jag bokat tid på klinik och ska dit på torsdag. Antingen blir det väl ett skott i pannan eller så hittar dom nada!! Ja, ja, jag är ganska uppgiven nu.....
Gamla Jollan håller stilen iaf. Pigg och glad och har fått vara min partner på en tömkörningskurs vi gick nu i höst. Väldigt intressant och givande. Lite special prize fick vi också eftersom den egentligen var riktad till ungdomar under 25 men om det inte blev fullt så fick vi gamlingar vara med och för det betalade vi endast 300:- för 3 st 45 min lektioner. Rena rean
Sen har jag gått och blivit gammal också
. Blev mormor i går!
Så nu har man ett nytt knytte att oroa sig för.
En bekant sa för ett tag sedan att skaffa barn var det värsta och sämsta han någonsin gjort.......för man oroar ihjäl sig hela tiden, jämt!