Näe, vet ni vad.
Eftersom ni anser att ni, utifrån vad jag har skrivit på ett internetforum, vet exakt vad jag har för utbildning och vad mina livserfarenheter är (vilket ju faktiskt är de saker jag utgått ifrån när jag bildat mina åsikter).
Så känns det här extremt onödigt för mig.
Jag ser ingen som helst anledning till att jag ska behöva försvara mina åsikter inför några som är så trångsynta att de inte förstår att andra kan ha erfarenheter som gör att de ser saker på andra sätt och utifrån det bildar sig en åsikt som skiljer sig från er.
Ni får tycka vad ni vill, jag försöker inte ändra er åsikt och inget ni säger kommer att få mig att ändra min.
Ni får tycka vad ni vill om mig, anser ni att jag är elak är jag väl det för er i det här fallet, må så vara.
Att ni anser att jag har fel för att jag inte rättar mig i ert lilla åsiktsled, så bryr jag mig faktiskt inte om det.
Det var längesen jag brydde mig om vad andra tycker om mig, det är liksom inte mitt problem.
Jag ha redan sagt min åsikt om saken i tråden och det här inte ger mig något , lämnar jag er här och går vidare.
Du säger att vi är trångsynta men det är du som anser att självmord är fegt. I rest my case.
Tolerans mot alla förutom de intoleranta osv.
Senast ändrad: