Nu har jag läst igenom alla inlägg av artline. Hon röstar på mirtai i första dl, men jag får känslan av att det mest är för att rösta på någon (vilket hon också skriver i motiveringen).
I dl2 försöker hon rädda sig själv (klokt, så hon får sia!) och väljer att rösta på FiaM. Det gör att jag inte tror att FiaM är onda tvillingen. Sedan noterar jag att Mirtai genom att byta röst från artline till lobelia hjälpte till att rädda artline. Det tror jag inte att onda tvillingen skulle ha gjort, så jag lutar ännu mer åt att mirtai är god.
Den enda kvarvarande som röstade på artline var jag, så jag vill även notera att jag inte är onda tvillingen om någon skulle fått för sig det. Jag känner mig rätt säker på att artline siat mig, efter det hon skrivit i #398 och #502.
Det här citatet är intressant:
Vågar mig på att tolka artline som att FiaM inte var hennes tvilling.
Däremot skriver hon i sitt sista inlägg så här:
Kan Snurrfian vara onda tvillingen?
I dl2 försöker hon rädda sig själv (klokt, så hon får sia!) och väljer att rösta på FiaM. Det gör att jag inte tror att FiaM är onda tvillingen. Sedan noterar jag att Mirtai genom att byta röst från artline till lobelia hjälpte till att rädda artline. Det tror jag inte att onda tvillingen skulle ha gjort, så jag lutar ännu mer åt att mirtai är god.
Den enda kvarvarande som röstade på artline var jag, så jag vill även notera att jag inte är onda tvillingen om någon skulle fått för sig det. Jag känner mig rätt säker på att artline siat mig, efter det hon skrivit i #398 och #502.
Det här citatet är intressant:
Hade de varit tvillingar så tror jag fia hade varit mer diskret
Vågar mig på att tolka artline som att FiaM inte var hennes tvilling.
Däremot skriver hon i sitt sista inlägg så här:
Överlever jag natten så kommer jag titta närmare på Snurrfian. Blir lite nojig över att hon godförklarar mig. Vi brukar väl alltid misstänka varandra?
Kan Snurrfian vara onda tvillingen?