Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilltess: Föreföll att ha fått en uppenbarelse tidigare idag, men jag fattar inte riktigt vad den skulle kunna vara? Om jag hade vetat något om Fio så skulle jag inte ha särskilt svårt att framföra dessa, det finns definitivt saker att skaka fram där, så blir fundersam över om det är ett sätt för en ond att försöka få fokus på Fio istället för sig själv?
gulp ska åka till bion om 10 minuter
Denna gång är det inte lätt att rösta , ffa med så mycket tid kvar till DL
Alltså jag vet inget alls, utan mer att en ev sista ulv känns svår att vaska fram idag
Hade ju en tanke igår om FiaM och Lilltess såsom tvillingar, det stämmer med att Lilltess röstat 2 ggr på FiaM tex. FiaM har inte tagit upp så mycket av Lilltess alls heller förrens idag, vilket också skulle kunna stämma. Lilltess hakar snabbt på min fundering idag om Fio som en ev ond tvilling- vilket får mig att fundera på om det är för att styra bort misstankarna från sig själv helt enkelt? FiaM tycker jag har haft funderingar kring den onda tvillingen som också stärker den känslan och ffa ett resonemang kring att det kan vara bra att goda tänker på att onda tvillingen kan tänkas vilja offra sig för den onda sidan.
Så med det som hittills framkommit så är detta det enda spåret jag har av en ond idag, ska försöka kolla via mobilen precis innan bion startar för att se om något annat framkommer, kan dock inte garantera att jag hinner det så därför lägger jag min röst redan nu så jag inte riskerar att missa att rösta
quarter4ever röstar på Lilltess
då jag tror att hon kan vara onda tvillingen
( men det gör inte ont om hon råkar vara ulv istället )
Jag orkar inte gå igenom leken men fick du något svar från Cirkus om det? Eller hann hon bli käk? Med tanke på att Cirkus faktiskt röstade på sin ulvkollega Lobelia så kan det väl finnas en tanke i att hon även röstade på sin ulvkollega Lilltess?
Hmm tycker det lutar väldigt mkt åt att Lilltess kan vara ond tvilling, alltså både ditt och Q´s inlägg här! Får läsa lite själv om det känner jag!
jag låtsades öht taget inget alls- jag hade ingen info- vilket jag verkligen försökte få fram! Flertalet ggr, tom i min röst- då jag skrev inom parentes nåt i stil med ( men det gör inte ont om det visar sig att hon är ulv istället)var medvetet hon låtsades så?
Jag är inte lurad (hoppas jag ) utan har Q med på min lista över misstänkta. Hennes tidiga utpekande av Habina som kvarvarande ulv och hennes sätt att å oss att rösta på Lilltess igår gör mig skeptisk
Jag tror dessutom att jag är först av alla att påpeka att Habina nog är synad med detta inlägget- vilket kanske visar att jag hunnit tänka igenom och ffa läst mer av Artline . har ju jobbat hela fm och bara suttit vid telefonen så det har ju inte varit så att jag suttit online hela tiden direktOk funderar över detta nu igen - Artline kände nog själv att hon låg illa till att upptäckas av lyan så nog bör hon ha passat på att peka på det Jon vet ?
I så fall undrar jag om hon kanske synat Habina faktiskt ? Varför annars ta med en som troligt god i sitt "testamente "? Jag trodde att hon kanske synat mig men med tanke på detta inlägget så lutar det mer åt Habina faktiskt.
Återigen om man tittar på DL2 lynchen så har hag svårt att tro att Mirtai är ulv som ändrar röst från Artline till Lobelia. Och likadant med FiaM som lägger en tredje röst på Lobelia istället för
Artline. Och om man kan anta att Habina kanske blev siad av Artline sä lämnar det Fio som den sista ulven. Hmm ser det ut som en ulv så är det ulv?
Har ni andra någon annan åsikt så vore det bra om det framförs , vi ska ju jobba som ett team
Svar till Lobelia när hon undrade om hon ville hålla myrten god pga första andra rösten
Här är det inlägget jag hittade inatt och fick en tanke om att snurrfian/ myrten skulle kunna vara onda tvillingen det är nämligen den enda andra rösten hon inte tycker verkar förståelig. Och därav att jag tror att hon ville peka på Snurrfian / myrten
Detta är det inlägg som Artline presterar direkt efter natt 2. Med tanke på att habina röstade på Artline i dl 2 så ganska logiskt om hon ville sia henne faktiskt. Sedan kommer jag ihåg att hon kom rätt mycket till försvar av habina mot Mirtai som fokuserade på min linje om varför habina letar efter onda tvillingen. Så jo jag tror nog att Artline siat habina och då som god !
Jo det förstår jag och tycker dessutom är sunt.@quarter4ever Jag har läst och dyblöt verkligen inte högst upp på min lista! Men jag måste ju vända på varje sten och vågar inte avskriva någon, det tror jag du förstår
nja jag syftade till gårdagen alltså- då jag hade dig som god tvilling och Lilltess som ond tvilling ?Efter att ha läst igenom vad som har hänt lite snabbt så håller jag med om att det verkar som att Artline pekar ut Snurrfian och att hon har siat Habina dom god. För mig innebär det just nu att de jag håller som möjliga onda är Snurrfian och fio.
@quarter4ever jag måste ha missat att du hade kvar mig som tvillingkandidat, jag trodde att det var den tanken du hade släppt.
Påminner om ändrad DL tid ikväll!ag jobbar ikväll och måste lämna hunden innan. Så vi kör DagDL 21.30 (hoppas det funkar för alla!)
men å andra sidan så röstar inte heller Snurrfian på Artline i den situationen i samma Dl, hon röstar på Mirtai.... ? Hmnja jag syftade till gårdagen alltså- då jag hade dig som god tvilling och Lilltess som ond tvilling ?
idag har jag definitivt släppt dig som god tvilling - det finns en liten risk att du är den onda tvillingen iom att Artline röstade på dig i DL2 när hon själv låg risigt till, men då tycker jag att du som en ev ond tvilling borde sett till att Artline skulle åka istället, för den diskussionen hade varit uppe så det tror jag inte att du missat om du vore den onda tvillingen.
Hade jag varit den onda tvillingen (eller i lyan för den delen) så hade jag röstat på Artline DL2 med tanke på att hon hade två röster och Lobelia bara en när jag röstade med tanke på att jag själv hade en röst mot mig. Jag valde Lobelia för att jag trodde på att hon var ond.nja jag syftade till gårdagen alltså- då jag hade dig som god tvilling och Lilltess som ond tvilling ?
idag har jag definitivt släppt dig som god tvilling - det finns en liten risk att du är den onda tvillingen iom att Artline röstade på dig i DL2 när hon själv låg risigt till, men då tycker jag att du som en ev ond tvilling borde sett till att Artline skulle åka istället, för den diskussionen hade varit uppe så det tror jag inte att du missat om du vore den onda tvillingen.
jag har redan resonerat om det i inlägget innan ditt och jag tycker med att det ser orimligt ut att du skulle vara den onda tvillingen....Hade jag varit den onda tvillingen (eller i lyan för den delen) så hade jag röstat på Artline DL2 med tanke på att hon hade två röster och Lobelia bara en när jag röstade med tanke på att jag själv hade en röst mot mig. Jag valde Lobelia för att jag trodde på att hon var ond.
Så antingen FiaM eller Snurrfian som ond tvilling tror jag
Hur tänker du då ang FiaM? med tanke på hur hon röstade i Lobelialynchen så är det väl inte så troligt att hon är ulv heller ?Eller så är en ulv och en den onda tvillingen. Tycker faktiskt det låter som Artline har pekat ut Snurrfian som den onda tvillingen vilket lutar åt att FiaM är den kvarvarande ulven. Jag ska läsa lite mer av FiaM nu och återkomma om mina tankar om henne.
Jag vet att jag varken är ond eller ulv..
Mirtai och Habina vill jag faktiskt ha åt det goda hållet, dels pga Mirtai ändring av röst till Lobelia och Habina för att hon troligtvis är siad god.
Då återstår Q och där är det svårt att bilda sig en riktig uppfattning, jag känner mig alltid lurad av henne och @cirkus
Alla förutom Habina som jag tror är sida god av Artline. Men jag tycker att det är viktigare att få ut ulven istället för den onda tvillingen, den är ju ganska så harmlös i det här läget.@Snurrfian om inte du är onda tvillingen- vem tror du är det ?