det är en tanke ja...Inte ulv men kanske tvilling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är en tanke ja...Inte ulv men kanske tvilling?
det jag funderar på är varför du inte sas försöker belysa att jag kan vara fel ute i mina tankar?jag kan förstå det på något sätt, och jag är ju inte särskilt stolt över att ha fört fram Lilltess till lynch igår heller
Tyvärr hade jag nog inte ändrat min röst även om jag nog reviderat min uppfattning om att hon skulle vara onda tvillingen, med det som kom fram igår till lynchen, jag hade nog kunnat trott att hon var ulv istället faktiskt
Jag funderar över en sak du skrev tidigt i leken ang andrarösterna i DL1, jag funderar om det är en bra tanke du har där faktiskt? I så fall vill jag också syna Snurrfian närmareLite snabbt innan jag ska iväg. Jag tror inte habina hade lagt en udda röst igår om hon vore ond.
Överlever jag natten så kommer jag titta närmare på Snurrfian. Blir lite nojig över att hon godförklarar mig. Vi brukar väl alltid misstänka varandra?
Uppdatering!
Olivia Pope
Olivia blir kidnappad av terrorister. Hur ska Fitz klara sig? Han gör allt i sin makt för att få tillbaka henne...
Artline var Olivia Pope, god tvilling
Uppdatering!
Olivia Pope
Olivia blir kidnappad av terrorister. Hur ska Fitz klara sig? Han gör allt i sin makt för att få tillbaka henne...
Artline var Olivia Pope, god tvilling
funkar för migBer om ursäkt för den sena uppdateringen, skulle ringa och boka en kryssning jag vunnit som sen visade sig att vi inte kan åka på.
Jag jobbar ikväll och måste lämna hunden innan. Så vi kör DagDL 21.30 (hoppas det funkar för alla!)
helvetes djäkla skit, men inte oväntat då det blev rätt tydligt igår kväll.
Med tanke på det hon skrev det sista hon gjorde så är jag rätt övertygad om att Snurrfian är hennes onda tvilling, jag hade hittat ett spår ditåt redan inatt så jag hade tanke ditåt redan.
Men just nu ska vi försöka hitta ulven så käken kan utebli för just nu har den onda tvillingen inga käkmöjligheter kvar!
6 kvar är vi det borde stå 4-2 till goda så bara för oss goda att kavla upp armarna och nysta lite!
Jag vet ju vart jag har mig och tror mig ha förstått Snurrfians roll nu, så det är upp till er övriga 4
Habina
Mirtai
FiaM
Fio
att försöka visa er ordentligt- jag är rätt övertygad om att någon av er är ulven iaf ! För en ulv finns ju kvar iom käket inatt!
Jag gör precis det - försöker hitta ulven. Därav att jag funderar över de övriga 4 utöver dig och mig.Så du godförklarar dig själv helt och påstår att jag är den onda tvillingen? Och vad förväntar du dig att de andra ska göra? Röst på mig för att du har sagt att jag är den onda tvillingen? Precis som du pekade ut Lilltess igår som visade sig vara god? Eller ska vi försöka fokusera på att hitta den kvarvarande ulven istället?
Ok funderar över detta nu igen - Artline kände nog själv att hon låg illa till att upptäckas av lyan så nog bör hon ha passat på att peka på det Jon vet ?Lite snabbt innan jag ska iväg. Jag tror inte habina hade lagt en udda röst igår om hon vore ond.
Överlever jag natten så kommer jag titta närmare på Snurrfian. Blir lite nojig över att hon godförklarar mig. Vi brukar väl alltid misstänka varandra?
Återigen om man tittar på DL2 lynchen så har hag svårt att tro att Mirtai är ulv som ändrar röst från Artline till Lobelia. Och likadant med FiaM som lägger en tredje röst på Lobelia istället förRöstlista DL1
16.42 Habina röstar på quarter4ever
17.41 cirkus röstar på lilltess
17.46 Mirtai röstar på TeamLundVer
19.42 Blacksmithfarm röstar på FiaM
21.23 Myrten röstar på TeamLundVer
21.35 Lilltess röstar på FiaM
21.40 quarter4ever röstar på Lobelia
21.44 Artline röstar på Mirtai.
21.45 FiaM röstar på TeamLundVer
21.45 fio röstar på Cirkus
21.52 Lobelia röstar på cirkus
TLV lynchas -var bybo
BSF käkas av lyan- var bybo
DL 2
20:49 cirkus röstar på Lobelia
21:10 Habina röstar på Artline
21:13 fio röstar på Mirtai
21:31 Lilltess röstar på FiaM
21:43 Mirtai röstar på Artline
21.52 Lobelia röstar på FiaM
21.57 quarter4ever röstar på Lobelia
21.57 Snurrfian röstar på Mirtai
21.57 FiaM röstar på Lobelia
21.58 Artline röstar på FiaM
21.59 Mirtai ändrar röst till Lobelia
22.00 Lobelia ändrar röst till Artline
Lobelia lynchas -var ulv
Cirkus käkas av onda tvillingen var ulv
Röstlista DL3
20.25 quarter4ever röstar på Lilltess
21:22 Habina röstar på fio
21:38 FiaM röstar på Lilltess
21:40 Lilltess röstar på Quarter4ever
21:40 Snurrfian röstar på Lilltess
21:43 fio röstar på Lilltess
21:46 Mirtai röstar på Lilltess
21:53 Artline röstar på Lilltess
Lilltess lynchas- var bybo
Artline käkas var god tvilling
habina röstar på : Q4E- Artline- Fio
Cirkus röstar på: Lilltess- Lobelia
Mirtai röstar på TLV-artline-Lobelia-Lilltess
Myrten/ snurfian röstar på : TLV- Mirtai-Lilltess
Lilltess röstar på FiaM- FiaM- Q4E
Q4E röstar på Lobelia.-Lobelia- Lilltess
Artline röstar på Mirtai-FiaM-Lilltess
FiaM röstar på TLV- Lobelia-Lillltess
Fio röstar på cirkus- Mirtai-Lilltess
Lobelia röstar på cirkus-FiaM-Artline
Nej hon kan mycket väl vara ond.
Jag funderade bara på om en ulv hade undvikit det.
Men jag har studerat lilltess andra röst. Hon hade redan en röst på sig och så det var inte konstigt hon lade en svag andra röst. Jag tycker heller inte din röst är så konstig.
Så Mirtai kanske har rätt i att det är i första/andra rösterna man ska leta.
DL 2
20:49 cirkus röstar på Lobelia
21:10 Habina röstar på Artline
21:13 fio röstar på Mirtai
21:31 Lilltess röstar på FiaM
21:43 Mirtai röstar på Artline
21.52 Lobelia röstar på FiaM
21.57 quarter4ever röstar på Lobelia
21.57 Snurrfian röstar på Mirtai
21.57 FiaM röstar på Lobelia
21.58 Artline röstar på FiaM
21.59 Mirtai ändrar röst till Lobelia
22.00 Lobelia ändrar röst till Artline
Artline: 2
Lobelia: 4
Mirtai: 2
FiaM: 2
Mirtai: Med tanke på gårdagens röstning så känns det ganska osannolikt att hon skulle vara ulv.
quarter4ever: jag tycker hon känns annorlunda i denna leken. Det känns som hon verkligen letar och jag tror inte hon som ulv hade pekat ut lobelia på det sättet.
Habina: Visst hennes röst på mig igår var konstig men samtidigt så hade hon bråttom och ville inte ta ställning så jag kan förstå henne. Det som talar för att hon är god är att hon misstänkte ett samband mellan lobelia och cirkus. Tror inte att en ulv hade pekat ut en kollega så.
Fio: Då är frågan hur man ska tolka inlägget där cirkus tyckte förstadags rösterna på henne var skumma. Nu "misstänkte" inte cirkus fio men frågan är om hon skulle ha uppmärksammat två kollegor så? Säger kanske inte så mycket om fios roll.
FiaM: Igår hade jag egentligen velat rösta på Cirkus men min röst hamnade på fia för hon hade röster och jag ville rädda mig själv (jag såg Lobelia rösterna för sent och hade ingen bra motivering till lobelia). Så frågan är vad Fias kommentar om cirkus betyder idag. Tveksamt om en ulv hade viljat sammankoppla med en kollega sådär. Så hon kanske är en förvirrad god? Jag vet inte.
Lilltess och snurrfian får jag återkomma med. Jag ska iväg nu och kommer hem ikväll.