Scandal (Ulvlek)

Jag börjar tro att Q har något att gå på med tanke på hennes röstningsstatestik och det skulle mycket väl vara så att lyan har gjort sånt som den aldrig borde göra. Så Snurrfian röstar på Lilltess eftersom jag tror att hon är ulv som lyan försökte bygga upp en alibi för.

Vad för sorts alibi skulle det vara?

Röstlista DL3 kl 22

20.25 quarter4ever röstar på Lilltess
21:22 Habina röstar på fio
21:38 FiaM röstar på Lilltess

21:40 Lilltess röstar på Quarter4ever
21:40 Snurrfian röstar på Lilltess
21:43 fio röstar på Lilltess

Lilltess: 4
fio: 1
Q: 1

Ulvarna har bara käkat en gång och den onda tvillingen en gång så det är fullt möjligt att det är därför hon inte blivit käk :) Men visst är jag nojig över att hon kan ha lurats men jag har svårt att se att hon som ulv skulle gå på Lobelia så.

Hoppas det ordnar sig med bebis :heart

Men som jag ser det så hade det isf gynnat tvillingen också!

Jaha intressant att så många hoppar på tåget mot mig, jag tror att om ja nu åker så kan man nog hitta många svar i denna DL :) Så jag kan ta det kulan!

Tack så mycket!

Men som jag ser det så hade det isf gynnat tvillingen också!

Jaha intressant att så många hoppar på tåget mot mig, jag tror att om ja nu åker så kan man nog hitta många svar i denna DL :) Så jag kan ta det kulan!

Tack så mycket!
Men tvillingen trodde Cirkus var god och cirkus är också duktig.

Röstlista DL3 kl 22

21:46 Mirtai röstar på Lilltess

Lilltess: 5

Jag får känslan av att Lilltess är ulv som gett upp (av orsak jag förstår). Jag tror inte Q är ond (men visst kan hon luras) med tanke på Lobelia lynchen så jag tror Lilltess kan vara ond som vill sprida misstankar mot en jag tror är god.

Sedan är det fullt möjligt att Cirkus alibiröstade i första lynchen.

Artline röstar på Lilltess.

FÖRLÅT!! Jag som skulle ha tid idag! Jag har haft lite graviditetssmärtor och inte mått så bra då jag ska till Lund imorgon bitti och titta på bebis hjärta för det inte är helt 100 :(

Jag har dock tänkt en del på leken och hade tänkt rösta på Fio men en sak som jag tänkt på är att Q faktiskt kan va en ulv... hon fokuserat väldigt mycket på tvillingarna plus att om jag tror att ulvarna hade försökt sig på att käka henne om hon var god! När hon dessutom lade rösten på mig, vilket jag faktiskt inte trodde så blev jag lite mer säker.

Lilltess röstar på Quarterforever

Bli inte allt för sura om ni andra kanske set något uppenbart som inte jag ser för jag har typ bara skummat på mobilen :p

Hoppas att allt går bra med bebis imorgon! Håller tummarna för er! :):heart

Röstlista DL3 kl 22

21:46 Mirtai röstar på Lilltess
21:53 Artline röstar på Lilltess

Lilltess: 6

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?