Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kanske har rullat in sig i filtarna på soffan ikväll med...
Fick lov att rulla ut med hunden som sedan när vi kom in spydde 5 gånger i rad
Hur vågar ni rösta ut PRESIDENTENS fru? Som dessutom blivit dumpad, jag dög tydligen inte för honom
Alla utom du alltsåJag måste sova nu, överlever jag natten så blir det rejäl granskning av de som röstade på lilltess.
Alla utom du alltså
Alla är skumma
Hur vågar ni rösta ut PRESIDENTENS fru? Som dessutom blivit dumpad, jag dög tydligen inte för honom
Cirkus svarade q strax efter midnatt att hon inte släppt Lilltess än.
Det gör det svårt, skrev hon det för att rikta misstankar mot en god eller för att skydda en ond? Samtidigt skulle det kunna passa in med Lilltess som ond tvilling då cirkus blev käkad.
Jag känner mest att jag inte har någon aning om något för tillfället!
Tack! Den diskussionen kommer jag ihåg nu .
Frågan är ju då om Lilltess (om hon nu är ond tvilling) insåg att cirkus var en ulv? Jag hade totalt missat det. Lobelia kändes tydligare som ulv än cirkus för mig.
Jag behöver rösta nu och känner mig väldigt osäker. Jag tror att q är god och hon har röstat på den som jag känner mig mest fundersam på. Det som gör mig tveksam är att jag funderar på om mina misstankar är färgade av att Lilltess har misstänkt mig. Jag har dock lite samma känsla kring henne som jag hade med Lobelia igår så jag hoppas att det stämmer idag med.
FiaM röstar på Lilltess
Så därav att jag reagerar på hennes röstmotivering!jag håller med dig, jag menar det också, jag är inte övertygad om att jag har rätt i mina funderingar bara Jag har flera olika tänkbara tvillingpar att fundera över helt enkelt
Läst igenom leken för 100:e gången känns det som och funderar vidare på FiaMs eventuella ondhet- när man betänker röstningen i DL2 så framstår det genast mindre troligt, iom att hon la en tredje röst på Lobelia då som satte henne i ledningen. Hon hade ju själv 2 röster i det läget , och kunde ha valt Artline istället om hon vore ond, ALLA de ( Artline, FiaM och Lobelia ) är ju näppeligen onda iaf?
Så nja inte ulv iaf kanske ändå?
Jag har aldrig försökt få det att verka som att jag skulle vara tvilling med Lilltess (i alla fall inte medvetet) och jag var hela tiden osäker på om mina misstankar mot henne var färgade av hennes misstankar mot mig men valde att rösta där då hon var den som jag hade högst på listan över misstänkta. Tyvärr visade det sig vara ett gigantiskt misstag och nu känner jag att jag inte riktigt har koll på något...Här är de inlägg av FiaM som jag reagerade direkt på när jag läste igenom det som hänt sedan jag for till bion,- för mig tyder de på att hon inte borde vara tvilling med Lilltess- hade jag haft möjlighet att närvara fram till DL hade jag direkt frågat mer till henne med anledning av detta.
Om FiaM är ulv så passar det ju bra för henne oavsett att rösta på Lilltess, jag tror ju att lyan inte skulle ha något emot att få ut den onda tvillingen faktiskt, och definitivt inget emot att få ut en god.
Sedan kan FiaM vara god ändå förstås, men tänkte att jag präntar ner mina tankar nu redan ifall jag inte hinner innan DL imorgon bitti-kommer vara upptagen på förmiddagen...
jag kan förstå det på något sätt, och jag är ju inte särskilt stolt över att ha fört fram Lilltess till lynch igår heller@quarter4ever jag är inte stolt över min röst igår. Kom hem från Stockholm flera timmar senare än vanligt efter tågstrul och var dödligt trött efter en helgs konfererande och strulig resa. Jag trodde faktiskt du kunde fått en sia i paket!