Scandal (Ulvlek)

Alla förutom Habina som jag tror är sida god av Artline. Men jag tycker att det är viktigare att få ut ulven istället för den onda tvillingen, den är ju ganska så harmlös i det här läget.
Jag ska försöka utveckla mina tankar när jag kommer åt datorn. Telefon och buke är inte överens... :cautious:
Ok ser fram emot det:)
Absolut att vi ska ha ut ulven idag- det är det det handlar om. Kan man få target på den onda tvillingen så kan man exkludera den när man funderar på vem man vill rösta på idag :)

Det jag hittat hittills genom att läsa igenom FiaM´s inlägg är att hon tycker både Cirkus och Lobelias teorier är intressanta efter Dl 1 medans Lobelia har misstänkt både Cirkus som vi vet är ulv och även har ulvradarn uppe på FiaM efter Dl 1

Dock känns det väldigt konstigt att FiaM skulle rösta ut Lobelia i en lynch om hon satt i lyan men vi får inte glömma att även Cirkus röstade på Lobelia i samma lynch! På något vis känns det kanske som dom valt att offra Lobelia? Lobelia ändrar ju sen röst från FiaM till Artline , varför gjorde hon det? Var det kanske för att rädda Fia M från en lynch?

Jag tror att dom har valt att spela ett högt spel i lyan helt enkelt så därför fio röstar på FiaM

Det jag hittat hittills genom att läsa igenom FiaM´s inlägg är att hon tycker både Cirkus och Lobelias teorier är intressanta efter Dl 1 medans Lobelia har misstänkt både Cirkus som vi vet är ulv och även har ulvradarn uppe på FiaM efter Dl 1

Dock känns det väldigt konstigt att FiaM skulle rösta ut Lobelia i en lynch om hon satt i lyan men vi får inte glömma att även Cirkus röstade på Lobelia i samma lynch! På något vis känns det kanske som dom valt att offra Lobelia? Lobelia ändrar ju sen röst från FiaM till Artline , varför gjorde hon det? Var det kanske för att rädda Fia M från en lynch?

Jag tror att dom har valt att spela ett högt spel i lyan helt enkelt så därför fio röstar på FiaM
Jag har fortfarande aldrig tyckt att cirkus teori DL 1 är intressant utan att den var ok för en röst första dagen. Samma sak gäller Lobelias inlägg, jag tycker att det är ett bra inlägg första dagen. Själv klarar jag inte av att skriva sådana inlägg med alla deltagare redan innan DL 1 och därför tycker jag att den som klarar det ska ha beröm, oavsett sida.

Om jag satt i lyan med Lobelia varför skulle jag lägga upp henne för lottning mot mig och Artline när jag vet att Artline är god och jag enkelt skulle kunna motivera en röst på henne med att jag vill rädda mig själv?

Jag har fortfarande aldrig tyckt att cirkus teori DL 1 är intressant utan att den var ok för en röst första dagen. Samma sak gäller Lobelias inlägg, jag tycker att det är ett bra inlägg första dagen. Själv klarar jag inte av att skriva sådana inlägg med alla deltagare redan innan DL 1 och därför tycker jag att den som klarar det ska ha beröm, oavsett sida.

Om jag satt i lyan med Lobelia varför skulle jag lägga upp henne för lottning mot mig och Artline när jag vet att Artline är god och jag enkelt skulle kunna motivera en röst på henne med att jag vill rädda mig själv?

Fast hur skulle du kunna veta att hon var god? Hon hade ju kunnat vara onda tvillingen?

Den enda orsaken till att FiaM kunde veta att Artline var god är att FiaM är den onda tvillingen.

Det vet jag också, men FiaM teoriade om att om hon satt i lyan skulle hon inte röstat på Lobelia utan på Artline som hon visste var god. Det känns som om hon missade en del i sitt resonemang...

Det vet jag också, men FiaM teoriade om att om hon satt i lyan skulle hon inte röstat på Lobelia utan på Artline som hon visste var god. Det känns som om hon missade en del i sitt resonemang...

Ja just det ja, det var så det stod. Jag behöver läsglasögon :banghead:

Ja just det ja, det var så det stod.

Kan det varit en felsägning? För i det läget fanns det bara 2 som visste att Artline var god, Artline själv och hennes onda tvilling.

Kan FiaM råkat försäga sig att hon visste redan då att Artline var god?

Fast hur skulle du kunna veta att hon var god? Hon hade ju kunnat vara onda tvillingen?
Fast om jag satt i lyan tycker jag att det är bättre att offra en eventuell ond tvilling och då förhindra den goda tvillingen från att sia än en säker lyakompis.

Kan det varit en felsägning? För i det läget fanns det bara 2 som visste att Artline var god, Artline själv och hennes onda tvilling.

Ja det har ju hänt förr, flera ggr dessutom!!

Hm så du är inne på att FiaM ändå är den onda tvillingen?
Vem är i så fall ulven ?
och vart hamnar snurrfian i dina tankar utifrån detta?

Jag kan garantera att jag varken är i lyan eller den onda tvillingen.

Amen det måste du vara, för jag har ingen annan att rösta på just nu :mad:

Jag ska åka till jobbet nu och kommer inte hinna titta in innan DL.

Om du är God FiaM så ber jag om ursäkt i förväg för att jag la min röst på dig :nailbiting:

Hm så du är inne på att FiaM ändå är den onda tvillingen?
Vem är i så fall ulven ?
och vart hamnar snurrfian i dina tankar utifrån detta?

Jag tror att Snurrfian eller FiaM är ond tvilling. Det baserar jag på Artlines agerande.

Jag är mest inne på att rösta på Fio idag, tycker hon spelar skumt.

Dig vet jag inte var jag har, vill lita på dig men du har lurat mig ner i @cirkus toalett förr :nailbiting:

Den enda jag känner mig något säker på är Habina

Jag tror att Snurrfian eller FiaM är ond tvilling. Det baserar jag på Artlines agerande.

Jag är mest inne på att rösta på Fio idag, tycker hon spelar skumt.

Dig vet jag inte var jag har, vill lita på dig men du har lurat mig ner i @cirkus toalett förr :nailbiting:

Den enda jag känner mig något säker på är Habina

kan du se FiaM som ulv ? snurrfian som ulv?
för det ÄR ulven vi ska ha ut idag !
om ingen av dem torde vara ulv så ska du ju rikta blickarna mot oss andra?
och Habina måste ju nästan vara siad god - där är vi överrens alla - right?
så om det står mellan mig och fio som en möjlig ulv idag -så fine
gör en samlad bedömning så är det det bästa du kan göra ( om du inte har info)

Det verkar helt omöjligt att komma åt datorn..:mad: så jag får försöka få mobilen att fungera.
Om jag förstår det hela rätt så verkar q vara säker på att jag skulle vara den onda tvillingen, fio verkar tro att fiam är ond, antingen ulv eller ond tvilling.
Mirtai verkar misstro alla utom Habina vilket jag tycker känns sunt.
Skickar så att jag kan läsa lite igen.

Det verkar helt omöjligt att komma åt datorn..:mad: så jag får försöka få mobilen att fungera.
Om jag förstår det hela rätt så verkar q vara säker på att jag skulle vara den onda tvillingen, fio verkar tro att fiam är ond, antingen ulv eller ond tvilling.
Mirtai verkar misstro alla utom Habina vilket jag tycker känns sunt.
Skickar så att jag kan läsa lite igen.
Jag undrar hur du tänker om Habina i detta ? såg inget om henne?

kan du se FiaM som ulv ? snurrfian som ulv?
för det ÄR ulven vi ska ha ut idag !
om ingen av den torde vara ulv så ska du ju rikta blickarna mot oss andra?
och Habina måste ju nästan vara siad god - där är vi överrens alla - right?
så om det står mellan mig och fio som en möjlig ulv idag -så fine
gör en samlad bedömning så är det det bästa du kan göra ( om du inte har info)

Jag har ingen info, det är ju därför det är så svårt!! :arghh:

Jag tror inte du är ond just nu. (Fatta vad det tar emot att skriva det utan info, jag är alltid så paranoid när det kommer till dig!!)

Jag tror också Habina är siad god.

Det lämnar mig med Fio, FiaM och Snurrfian som möjliga onda.
Jag tror inte Fio är tvilling men kanske ulv.
Jag tror Snurrfian kan vara tvilling eller ulv
Jag tror FiaM kan vara tvilling eller ulv

Så den samlade bedömningen gör att jag borde rösta på Fio? Vad säger du om henne?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 119
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10