Scandal (Ulvlek)

Jag kan ju säga så här : skulle inte Fio vara ulv så är jag jättemisstänksam mot FiaM, men det hoppas jag att jag inte ska behöva vara:crazy:

Jag hoppas att goda lyan inte har gett bort beskyddet än utan kan skicka det till Habina i natt. Efter det här är hon den enda jag känner mig säker på.

Jag tror fortfarande att Art pekade ut Snurrfian men jag känner mig inte säker på något längre.

herreminje nu kan jag lova att det spinner loss i hjärnan här!
fio var god ( very very sorry!!)
Habina måste ju ändå vara siad god?? varför skulle annars Artline ens ta upp henne innan DL?
Mirtai- är det HON som är den sista ulven????? jag blir sååå spooky!
FiaM ja jag är misstänksam mot henne!!!
Snurrfian borde ju ändå vara den onda tvillingen:arghh: - jag vill ha direktlinje till Artline här ! :banghead:
också jag då - ja nu känner jag mig totalt värdelös sas.....:crazy:

Jag undrar fortfarande om inte FiaM första sig när hon menade att hon skulle röstat på Artline för att hon visste att Art var god

För precis som många fler så finns det inget som pekar på att du skulle vara god mer än din egen övertygelse och mängden inlägg...;)
jag tycker då att det är lite konstigt att referera till många fler ändå :confused: javisst jag har många inlägg, vilka andra har det?
min övertygelse ja absolut den har jag!
Jag tänker inte försvara mig mer än så - take it or leave it !

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar