Scandal (Ulvlek)

Ok... Lite tankar innan jag måste sova.

quarter4ever. Fortsatt mycket oklar... Hon har lyckats få med sig flera i de två senaste lyncherna som sedan visade sig vara bybor.
Mirtai. Tror jag fortfarande är god baserat på hur hon bytte från artline till lobelia i dl2. Men visst kan hon lura mig.
Myrten/ Snurrfian. Tror jag fortfarande kan vara onda tvillingen, baserat på vad artline skrivit.
FiaM. Vet jag inte vad jag skall tro om, men hon är i alla fall inte onda tvillingen. Det tycker jag att artline har dementerat i sina inlägg.

Jag tror att ulven döljer sig hos Q eller FiaM. Men vem av dem? :confused:

Jag undrar fortfarande om inte FiaM första sig när hon menade att hon skulle röstat på Artline för att hon visste att Art var god
Det gjorde jag inte. Hade jag suttit i lyan hade jag med största säkerhet röstat på Artline vid DL 2. Samma sak om jag hade varit ond spion då jag trodde att Lobelia var ond.

Nu har jag läst igenom alla inlägg av artline. Hon röstar på mirtai i första dl, men jag får känslan av att det mest är för att rösta på någon (vilket hon också skriver i motiveringen).

I dl2 försöker hon rädda sig själv (klokt, så hon får sia!) och väljer att rösta på FiaM. Det gör att jag inte tror att FiaM är onda tvillingen. Sedan noterar jag att Mirtai genom att byta röst från artline till lobelia hjälpte till att rädda artline. Det tror jag inte att onda tvillingen skulle ha gjort, så jag lutar ännu mer åt att mirtai är god.

Den enda kvarvarande som röstade på artline var jag, så jag vill även notera att jag inte är onda tvillingen om någon skulle fått för sig det. ;) Jag känner mig rätt säker på att artline siat mig, efter det hon skrivit i #398 och #502.

Det här citatet är intressant:

Vågar mig på att tolka artline som att FiaM inte var hennes tvilling.

Däremot skriver hon i sitt sista inlägg så här:

Kan Snurrfian vara onda tvillingen?

Läs det här inlägget genom att gå tillbaka med pilen @Mirtai så får du se citatet där jag tycker artline dementerar att FiaM är onda tvillingen.

Läs det här inlägget genom att gå tillbaka med pilen @Mirtai så får du se citatet där jag tycker artline dementerar att FiaM är onda tvillingen.
Jag är benägen att hålla med dig @Habina , jag tror fortfarande att Snurrfian är den onda tvillingen... annars fattar jag nada av vad Artline lämnat efter sig faktiskt!
Det positiva nu ser jag som att ängeln är kvar i spelet-jag har en aning om vem den kan vara dessutom:) Jag tycker den ska skydda sig själv inatt och så hoppas jag att ett paket har landat på rätt ställe med beskydd!

Du menar att valet att rösta på FiaM skulle visa att Fia inte är ond tvilling? För jag tycker nästan tvärtom!
Varför vill du inte ha snurrfian som onda tvillingen? med tanke på det Artline lämnade efter sig?
och menar du då på att Snurrfian skulle vara god ? eller ?:confused:

Varför vill du inte ha snurrfian som onda tvillingen? med tanke på det Artline lämnade efter sig?

Jag tror inte nödvändigtvis att Snurrfian är god, för om hon är det innebär det att du är ond och då är jag totalt lurad!

Men jag ser vad Artline skrev om Snurrfian men jag ser också att hon valde att rösta på FiaM och jag kan inte släppa det! Om jag haft rollen som god tvilling och hade röster på mig hade jag velat lämna ett tecken på vem min onda tvilling är. Och vad är tydligare än en röst?

Och just ja, jag tror inte att Snurrfian är god. Hon kan vara ulv eller ond tvilling. Men jag tror mer på Fia som tvilling just nu

Åh, skrev ett inlägg om FiaM som försvann när jag postade :banghead:

Hur som, det var ett svar till @quarter4ever angåend onda tvillingen

Jag ser vad Artline skrev om Snurrfian men jag ser också hur hon röstade. Om jag haft Artlines röst och haft röster på mig och varit på tapeten att åka hade jag velat lämna ett testamente om vem min onda tvilling är. I den lynchen valde hon att rösta på FiaM trots att hon kunnat rösta på Lobelia. Jag kan inte släppa det!

I kombination med hennes märkliga kommentar om att hon vetat att Artline var god om hon suttit i lyan får mig att tro att hon kan vara tvillingen och Snurria ulven

För om inte de två är de onda så är det du som är ond och jag tänker att det är mindre troligt just nu

Åh, skrev ett inlägg om FiaM som försvann när jag postade :banghead:

Hur som, det var ett svar till @quarter4ever angåend onda tvillingen

Jag ser vad Artline skrev om Snurrfian men jag ser också hur hon röstade. Om jag haft Artlines röst och haft röster på mig och varit på tapeten att åka hade jag velat lämna ett testamente om vem min onda tvilling är. I den lynchen valde hon att rösta på FiaM trots att hon kunnat rösta på Lobelia. Jag kan inte släppa det!

I kombination med hennes märkliga kommentar om att hon vetat att Artline var god om hon suttit i lyan får mig att tro att hon kan vara tvillingen och Snurria ulven

För om inte de två är de onda så är det du som är ond och jag tänker att det är mindre troligt just nu
OK I follow
så då handlar det till syvende och sist om käket lyckas inatt som jag ser det- och då känns det som ulvarna har lite svårt att få till käket inatt
Jag tror ängeln är alert
Jag tror att den vet vem den ska skydda
Jag tror dessutom att ett paket med beskydd är utdelat inatt:) och jag tror dessutom att den som fått det vet vem den ska skydda- så nu handlar det om vem ulvarna tror de ska kunna käka inatt:p

Jag vill med det som kommit fram poängtera att jag tror att Mirtai har på fötterna med det hon försökt hävda hela dagen- att FiaM är onda tvillingen. jag själv hade ju tvillingvibbar av henne- jag tolkade dem bara fel kanske? Fortfarande skaver det att hon inte ville poängtera att jag hade fel i min tanke igår som jag poängterat flera gånger innan. Alternativet är att Mirtai lurat brallorna av mig- men det vill jag ändå inte tro
Snurrfian borde vara med detta sagt ulv för god har jag väldigt svårt att se henne som- jag tror rentav att hon varit väldigt bekväm idag med att anses som den onda tvillingen och därmed inte vara på tal att lynchas alls.
Hon har heller inte velat svara på frågor om vilka hon egentligen anser misstänkta, och därmed så befäster hon mina misstankar faktiskt !
Jag kanske blir käk inatt- eller inte ... det visar sig ....

Vill säga att det är ingen anledning att skydda mig inatt- det torde inte vara nödvändigt med tanke på de misstankar som funnits mot mig. Jag tycker att den som fått beskyddspaketet ska ta hand om sig själv och i övrigt så löser det sig ;)

Ok... Lite tankar innan jag måste sova.

quarter4ever. Fortsatt mycket oklar... Hon har lyckats få med sig flera i de två senaste lyncherna som sedan visade sig vara bybor.
Mirtai. Tror jag fortfarande är god baserat på hur hon bytte från artline till lobelia i dl2. Men visst kan hon lura mig.
Myrten/ Snurrfian. Tror jag fortfarande kan vara onda tvillingen, baserat på vad artline skrivit.
FiaM. Vet jag inte vad jag skall tro om, men hon är i alla fall inte onda tvillingen. Det tycker jag att artline har dementerat i sina inlägg.

Jag tror att ulven döljer sig hos Q eller FiaM. Men vem av dem? :confused:

Vad gör att du misstänker q mer än Mirtai?

Förlåt för den sena UPPDATERINGen. Kom iväg från jobbet senare än jag trodde!
latest

Elisabeth North
Elisabeth har ett hemligt förhållande(?) med David Rosen. Men Vice presidenten har också en flört med honom. När Elisabeth ser att vice presidenten fått halsbandet av David som han försökte ge till henne, blir hon rasande och lämnar vita huset...
quarter4ever var bybo

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar