Scandal (Ulvlek)

Förlåt för den sena UPPDATERINGen. Kom iväg från jobbet senare än jag trodde!
latest

Elisabeth North
Elisabeth har ett hemligt förhållande(?) med David Rosen. Men Vice presidenten har också en flört med honom. När Elisabeth ser att vice presidenten fått halsbandet av David som han försökte ge till henne, blir hon rasande och lämnar vita huset...
quarter4ever var bybo
Tack snälla ulvar - nu hoppas jag de goda vinner lottningen idag - och får ut ulven !

Vill ni köra lite snabbare DL ikväll? Typ DagDL och NattDL på en gång? Ev. en till DagDL efter? Beroende på hur det ser ut efter DagDL såklart.
Ni kan väl fundera! Om inte så kör vi dagDL 21.30 och nattDL 06.40. Annars återkommer jag med tider :)

Vill ni köra lite snabbare DL ikväll? Typ DagDL och NattDL på en gång? Ev. en till DagDL efter? Beroende på hur det ser ut efter DagDL såklart.
Ni kan väl fundera! Om inte så kör vi dagDL 21.30 och nattDL 06.40. Annars återkommer jag med tider :)
Fungerar för mig.

Vet att läget för mig är milt sagt svårt nu.
Av de som är kvar nu så vet jag min roll med säkerhet och den är god. Jag tror att Habina är siad god av Artline vilket ger att de onda som är kvar är Mirtai och Snurrfian, och med tanke på vad Artline skrev om Snurrfian så borde hon vara den onda tvillingen.

Fungerar för mig med :)

Fungerar för mig också! :up:

Vet att läget för mig är milt sagt svårt nu.
Av de som är kvar nu så vet jag min roll med säkerhet och den är god. Jag tror att Habina är siad god av Artline vilket ger att de onda som är kvar är Mirtai och Snurrfian, och med tanke på vad Artline skrev om Snurrfian så borde hon vara den onda tvillingen.
Det betyder att du håller Mirtai som ulv? Intressant eftersom Q ville sätta henne åt det godare hållet.

Jag skrev ju igår att jag tror att FiaM är tvillingen och såg att Q skrev att hon höll med. Börjar tro att det kanske var ett sätt att luras, att se vilka som följde med? Jag vet inte, men att Q var god får mig att vrida ett varv till på allt när jag vet att hon faktiskt var att lita på. Vet ju att hon ofta lägger fram teorier som är tänkta att få andra att avslöja sig.

Jag har FiaM och Snurrfian som onda.

Det som talar för att FiaM är tvilling är Artlines röst på henne.
Det som talar för att Snurrfian är tvilling är att Artline skrev, precis innan uppdateringen, att hon skulle hålla ett öga på Snurrfian.

Frågan är vilket testamente som är rätt? Ångest! :arghh:

Hm @Habina skulle du kunna vara snäll och tala om vad du tror? :D Jag tycker att det finns en hel del som talar för att FiaM skulle vara en onda tvillingen, det gör att jag vill hålla Mirtai som ulv men jag känner mig inte säker. För det känns viktigast att få ut ulven... Samtidigt så har jag väldigt svårt att se Mirtai som den onda tvillingen...

Jag lovar att skriva och svara på alla frågor som ställt sedan jag somnade så snart jag kan. Måste bara beta av lite grejer på jobbet. ;)

Jag lovar att skriva och svara på alla frågor som ställt sedan jag somnade så snart jag kan. Måste bara beta av lite grejer på jobbet. ;)
:eek: Prioritera du arbete för ulvlekande? Jag börjar tro att du är ond! :nailbiting: :D (Säger hon som försöker ta sig igenom en jättehög med artiklar på engelska för att kunna framför något vettigt på nästa seminarie)

@Habina Då slänger jag in en fråga till ;)

Hur ser du på FiaM kontra Snurrfian som ond tvilling? Du var ju inne på att snurris är ond tvilling baserat på vad artline skrev. Håller du fast vid det? För jag står och väger och vet varken ut eller in. Men tänker att det är viktigt att vi håller ihop och därför undrar jag hur du ser på det idag?

Du menar att valet att rösta på FiaM skulle visa att Fia inte är ond tvilling? För jag tycker nästan tvärtom!

Nä, jag menar citatet från artline där hon skriver att FiaM skulle varit mer diskret om hon var tvilling. Dvs jag tolkar det som att artline säger "hon är inte min tvilling".

Jag är helt med på att köra dagDL 21:30 och sedan rulla på med nattDL etc tills vi är klara. :)

Nä, jag menar citatet från artline där hon skriver att FiaM skulle varit mer diskret om hon var tvilling. Dvs jag tolkar det som att artline säger "hon är inte min tvilling".

Ah, så hade jag inte läst meningen innan :banghead:

Så du tänker att FiaM är ulv och Snurrfian tvilling?

Hm @Habina skulle du kunna vara snäll och tala om vad du tror? :D Jag tycker att det finns en hel del som talar för att FiaM skulle vara en onda tvillingen, det gör att jag vill hålla Mirtai som ulv men jag känner mig inte säker. För det känns viktigast att få ut ulven... Samtidigt så har jag väldigt svårt att se Mirtai som den onda tvillingen...

Jag tror fortfarande att du är onda tvillingen. ;) Sedan blir det uteslutningsmetoden, så FiaM blir ulven och Mirtai god...

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar