Scandal (Ulvlek)

kan du se FiaM som ulv ? snurrfian som ulv?
för det ÄR ulven vi ska ha ut idag !
om ingen av den torde vara ulv så ska du ju rikta blickarna mot oss andra?
och Habina måste ju nästan vara siad god - där är vi överrens alla - right?
så om det står mellan mig och fio som en möjlig ulv idag -så fine
gör en samlad bedömning så är det det bästa du kan göra ( om du inte har info)
Du verkar helt övertygad om att fio är ulv? Jag är inte lika övertygad som dig, jag kan se dig, fiam och mirtai som ulv är även om jag nog håller mirtai som mer god än dig. Att sätta fiam åt sidan för att hon skriver att hon inte skulle göra på ett visst sätt om hon var ulv känns lite naivt. Livar gör aldrig som man tro.

Jag har ingen info, det är ju därför det är så svårt!! :arghh:

Jag tror inte du är ond just nu. (Fatta vad det tar emot att skriva det utan info, jag är alltid så paranoid när det kommer till dig!!)

Jag tror också Habina är siad god.

Det lämnar mig med Fio, FiaM och Snurrfian som möjliga onda.
Jag tror inte Fio är tvilling men kanske ulv.
Jag tror Snurrfian kan vara tvilling eller ulv
Jag tror FiaM kan vara tvilling eller ulv

Så den samlade bedömningen gör att jag borde rösta på Fio? Vad säger du om henne?
tja oväntat nog så håller jag med :angel:

Du verkar helt övertygad om att fio är ulv? Jag är inte lika övertygad som dig, jag kan se dig, fiam och mirtai som ulv är även om jag nog håller mirtai som mer god än dig. Att sätta fiam åt sidan för att hon skriver att hon inte skulle göra på ett visst sätt om hon var ulv känns lite naivt. Livar gör aldrig som man tro.
varför Mirtai som ulv:confused:

Lika bra att rösta medan jag har tid på mig med tanke på att DL är tidigare.
Jag tror att Artline har siat Habina som god och att hon försökte peka ut Snurrfian som sin tvilling.
Mirtai har jag haft som god sedan DL 2 och jag har inte hittat något som får mig att ändra det. Q tror jag också är god med tanke på hur hon vänder och vrider på allt, det lämnar alltså bara kvar fio som den möjliga ulven.

FiaM röstar på fio.

Alla förutom Habina som jag tror är sida god av Artline. Men jag tycker att det är viktigare att få ut ulven istället för den onda tvillingen, den är ju ganska så harmlös i det här läget.
Jag ska försöka utveckla mina tankar när jag kommer åt datorn. Telefon och buke är inte överens... :cautious:

Jag undrar hur du tänker om Habina i detta ? såg inget om henne?
Det skrev jag ju om tidigare idag? Det är väl inget som skulle kunna ändra på det?

jag kan se ett spår av snurrfian som velat hålla fio som god pga så mycket ulvighet att det inte är sannolikt- kan det vara en ond tvilling som hittat en lyakompis?
jag tycker inte att Fio har bidragit till att få fram leken, eller försökt att gräva som en god borde göra
Jag tycker dessutom att hon försökt sprida misstankar mot mig, hon har iofs röstat på cirkus i DL1, men också med en riktigt taskig motivering på Mirtai i Dl 2, som den jag håller för den onda tvillingen svansar efter i då snurrfian gör likaledes. Och det känns inte riktigt rätt med tanke på det som framkommit i leken hittills....

Jag måste rösta för att vara säker att jag lyckas innan dl, jag tycker att fio verkar vara alldeles för ostrukturerad för att sitta i lyan med cirkus och lobelia vilket gör att jag tittar närmare på fiam som Artline har röstar på tidigare. Snurrfian röstar på fiam eftersom jag tror att hon kan vara den kvarvarande ulven, är hon inte det då tror jag att hon den onda tvillingen.

varför är jag ulv?

nänänä
antingen är jag tvärlurad men här ser jag bara att de onda försöker få ut FiaM
har jag fel- so be it
quarter4ever röstar på Fio
för det känns som att hon måste vara ulv helt enkelt, pga sina konstiga röster efter DL1 , då hon röstar konsekvent på de som jag håller som goda, samt att hon spelat mycket skumt leken igenom+ att hon försökt elda på mot mig :cautious:

DL 4 - 21:30
16:35 Habina röstar på fio
20:10 fio röstar på FiaM
21:16 FiaM röstar på fio.
21:23 Snurrfian röstar på fiam
21:23 Mirtai röstar på Fio

21:26 quarter4ever röstar på Fio

Fio: 4
FiaM: 2

Jag litar inte på någon just nu vilket gör att jag misstänker alla utom Habina som jag tror är siad god. Jag blir nojig när någon blir godförklarad utifrån vad man tror att ulvarna ska göra eller inte.

Det håller jag med om! Framförallt när personen delar lya med cirkus och Lobelia, då kan allt hända!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar