Dagens:
Dansk-svensk gårdshund och cockerpoo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha herregud. En 45-50 kilos hund med en terriers temprament
Dagens:
Tråden hann tas bort innan jag såg, men tydligen fanns där bilder på valparna.Gud, fanns det bild?!
Hemmet börjar förvandlas till flisved förstår du väl?World winner bloodline.
Letar hundvakt eller fodervärd en tid till mina Busiga men Rumsrena Skk rottweiler valpar 11 veckor .(Astor von junipera) (Lex hause edelstein) Dom ska ställas ut om 3 månader. Kan
tänka mig att sälja hanen till rätt hem med bibehållen avelsrätt.
????? Hundvakt eller fodervärd till 11 v valpar?
Så då får nån annan utställningsträna? De ska ju ställas ut om tre månader.Hemmet börjar förvandlas till flisved förstår du väl?
"Säljes renrasig prysky krysarik tik 9månader
Dock utan stamtalva då hon är flaskuppfödd"
Vad har det med saken att göra?
Haha tack
Hon rantade något om att hon minsann var uppfödare, resten var ganska obegripligt. Men arg var hon
Scandinavian hound (blandning mellan vorsteh/pointer/husky/greyhound) en väldig allround hund som hänger med på de som erbjuds
En familj söker hundvalp på fb. Hon ville ha en dsg och gubben en berner sennen så hon frågar efter alternativ till dessa. Får ovanstående svar.
SorryTERRIER?!
Grupp 2 Schnauzer och pinscher, molosser och bergshundar samt sennenhundar tillhör vi faktiskt
Stannat i växten?Nu ligger den här dobermanvalpen som är helkuperad ute igen. Fortfarande 3 månader gammal och 23.000 kr...
En mix vadå?det ligger ute en ca 9 månader gammal chiwaua mix på blocket pga allergi....
Stannat i växten?
Mycket viktigt att den detaljer blir rättSorry
World winner bloodline.
Letar hundvakt eller fodervärd en tid till mina Busiga men Rumsrena Skk rottweiler valpar 11 veckor .(Astor von junipera) (Lex hause edelstein) Dom ska ställas ut om 3 månader. Kan
tänka mig att sälja hanen till rätt hem med bibehållen avelsrätt.
????? Hundvakt eller fodervärd till 11 v valpar?
Jag tror det är någon tomte som importerar och säljer. Har funnits ett par styrken som ofta dykt upp på blocket.Nu ligger den här dobermanvalpen som är helkuperad ute igen. Fortfarande 3 månader gammal och 23.000 kr...
det står inte....En mix vadå?
Jag tror det är någon tomte som importerar och säljer. Har funnits ett par styrken som ofta dykt upp på blocket.