Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var väl en lite lugnare prisutdelning utan publik medJag tänkte på det också! Kamerabilden med häst som står tryggt med skötaren och nyfiket kikar på allt ståhej
Sir Allan låter ju inte helt fel.Jag tycker vi borde införa att adla folk lite mer, som britterna gjorde med Skelton efter hans OS-guld. Har några kandidater + anser jag att även deras hästar borde adlas.
Finns några adlade hästar i SverigeJag tycker vi borde införa att adla folk lite mer, som britterna gjorde med Skelton efter hans OS-guld. Har några kandidater + anser jag att även deras hästar borde adlas.
Nja, just den ordalydelsen är väl bannlyst sen många år, nu är det det mer omständliga "kan du beskriva känslorna inom dig"?Det är ingen unikt för Discovery, det är sportjournalister… ”Hur känns det?” När någon står och tokgråter framför dem efter missat guld/missad medalj är ju standard, liksom…
Tyska kommentatorn också och han är djupt imponerad av Sverige och ryttarna.Han är så himla bra att lyssna på
Jag tycker vi borde införa att adla folk lite mer, som britterna gjorde med Skelton efter hans OS-guld. Har några kandidater + anser jag att även deras hästar borde adlas.
Tyska kommentatorn också och han är djupt imponerad av Sverige och ryttarna.
Jag känner mig helt matt. Satt en lång stund i soffan och bara tittade tomt framför mig när jag stängt av sändningen. Får man få och lägga sig nu?Puh! Nu har min hjärtklappning lugnat ner sig.
Jag känner mig helt matt. Satt en lång stund i soffan och bara tittade tomt framför mig när jag stängt av sändningen. Får man få och lägga sig nu?
Jag känner mig helt matt. Satt en lång stund i soffan och bara tittade tomt framför mig när jag stängt av sändningen. Får man få och lägga sig nu?
Jag tittade direkt på omhoppningen igen. Den här gången med engelska kommentatorer och betydligt lägre puls