OS i hoppning 2021

När man har lyssnat på alla intervjuer från alla nyhetssajter, läst alla artiklar och referat och njutit av allt eftersnack: DÅ får man gå och lägga sig! (nu Horse and Hound)
Plöjer allt som jag hittat… frågan är om jag hittat allt.

Snälla ge mig referat, sammandrag och krönikor. Jag vill återuppleva, analysera och dissikera varenda sekund om och om igen för jag är inte riktigt beredd att lämna denna bubbla till förmån för en regnig vardag.

Kan bara tycka att det är lite synd att både Malin och Henriks prestationer faller lite i skuggan av Peders. Media lägger så mycket fokus på att det var Peder som tog laget till guld, när Malin och Henriks prestationer var minst lika viktiga och historiska!
Absolut synd, men så ser det ut i alla lagsporter. Den som gjorde sista, avgörande målet eller den som sprang sistasträckan i en stafett och passerade ledaren. Det är så rubrikerna alltid ser ut trots att det handlar om en laginsats.

Ännu en som fortfarande har gåshud. Så fantastiskt bra ridet av alla tre men kanske allra bäst av Malin. Hon är ju helt iskall!

Blev lite ledsen på irländaren som red omkull sin häst igår. Ingen medalj kan vara värd att fortsätta när man känner att det inte går :(

Har precis sett ikapp, lyckades undvika spoilers ang resultatet helt fram tills jag skulle börja titta på omhoppningen, då dök det upp under nyheter på ett felsvep på telefonen.... Men blev ju en jättespännande omhoppning även om jag visste vem som tog guldet! Norska kommentatorn började gråta (av glädje) när Sverige vann och sa bara "äntligen!" :heart

Jättestort grattis alla svenskar, vilken fantastisk prestation!!! 😍🤩🥳 Både Peder, Henrik och Malin är GRYMMA!

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 935
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 675
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 648
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar