Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin krönika om att bli fast (och om prestationen såklart) tycker jag: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ML3QBo/slack-os-elden-for-inget-slar-det-har
Fint bildspel under krönikan med.
Han verkar ha blivit förtjust i hoppning, den där journalisten.Fin krönika om att bli fast (och om prestationen såklart) tycker jag: https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ML3QBo/slack-os-elden-for-inget-slar-det-har
Plöjer allt som jag hittat… frågan är om jag hittat allt.När man har lyssnat på alla intervjuer från alla nyhetssajter, läst alla artiklar och referat och njutit av allt eftersnack: DÅ får man gå och lägga sig! (nu Horse and Hound)
Plöjer allt som jag hittat… frågan är om jag hittat allt.
Snälla ge mig referat, sammandrag och krönikor. Jag vill återuppleva, analysera och dissikera varenda sekund om och om igen för jag är inte riktigt beredd att lämna denna bubbla till förmån för en regnig vardag.
Håller med bild 55 och 56 sammanfattar en bragd.Bildserien med Peder och Allan över sista hindret är i omhoppningen är fantastisk. De ser ut att vara flera meter från hindret vid avstampet.
Absolut synd, men så ser det ut i alla lagsporter. Den som gjorde sista, avgörande målet eller den som sprang sistasträckan i en stafett och passerade ledaren. Det är så rubrikerna alltid ser ut trots att det handlar om en laginsats.Kan bara tycka att det är lite synd att både Malin och Henriks prestationer faller lite i skuggan av Peders. Media lägger så mycket fokus på att det var Peder som tog laget till guld, när Malin och Henriks prestationer var minst lika viktiga och historiska!
Ville jag också men kan inte heller få upp den sändningen nu.Får inte upp de engelska kommentatorerna. Ville ju se om med dem.
Puh! Nu har min hjärtklappning lugnat ner sig.
Fattar inte hur ni pallar att se om det. Räckte att de pratade om det i studioprogrammet så började tårarna spruta här igen.