Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det ju nån av Foxhunter och All In som inte räknas?Eliot hette den, på OS 1928.
Foxhunter kraschade ju in i en mur står det i texten du länkade, så den kan väl inte räknas som felfri?Då är det ju nån av Foxhunter och All In som inte räknas?
Haha jaha, läste bara att den var enda felfria hästen. Men det var ju inte så felfritt då.Foxhunter kraschade ju in i en mur står det i texten du länkade, så den kan väl inte räknas som felfri?
Helt felfria blir väl bara Eliot, men den vet jag inte om den hade något tidsfel, samt King Edward. Att genomföra ett OS utan någon bom ner så kan vi addera All In.Då är det fyra stycken som varit helt felfria
Hehe nej jag tyckte du började bli lite väl generösHaha jaha, läste bara att den var enda felfria hästen. Men det var ju inte så felfritt då.
Han var den enda felfria i sista rundan i det os tydligenHaha jaha, läste bara att den var enda felfria hästen. Men det var ju inte så felfritt då.
Känns så lite? Tycker det borde vara fler om man räknar med tidsfel.Helt felfria blir väl bara Eliot, men den vet jag inte om den hade något tidsfel, samt King Edward. Att genomföra ett OS utan någon bom ner så kan vi addera All In.
Jo såg det sen.Han var den enda felfria i sista rundan i det os tydligen
Aha, jag måste blir mer uppmärksam. Tack för korrigering! Tycker hittills London OS haft finast hinder men det fanns några guldkorn i år med.
Allan är väl 162, däremot har jag dålig koll på King Edward.Hur hög är egentligen king Edward? De säger ju jämt att han är liten.
Allan ser ju oxå rätt liten ut?
Hittar bara att Allan ska vara 163cmHur hög är egentligen king Edward? De säger ju jämt att han är liten.
Allan ser ju oxå rätt liten ut?
Såg den också, underbartHenrik och Malin under Peders ritt
https://instagram.com/stories/cyor_...ce=ig_story_item_share&utm_medium=share_sheet
Det brukar han väl göra när han vinner?Varför sträckte Peder upp två fingrar i luften när han ridit färdigt? Var det något internskämt? Har faktiskt inte läst hela tråden om detta redan avhandlats?