Vad betyder det då? Två?Det brukar han väl göra när han vinner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder det då? Två?Det brukar han väl göra när han vinner?
Victory gissar jag på... men jag vet inteVad betyder det då? Två?
Vridet åt ena hållet (handflatan utåt) betyder det Victory. Vridet åt andra hållet (handflatan mot personen som gör det) betyder det ungefär "fuck you" (britiskt)Vad betyder det då? Två?
Mina google-skills säger ”välsignelse”. Men Peder är väl inte så värst religös tror jag så kan vara nått annat.Vad betyder det då? Två?
Nej, Victory tecknet är ett V.Men Victory tecknet är väl inte med fingrarna ihop som Peder gjorde
Men Victory tecknet är väl inte med fingrarna ihop som Peder gjorde
Inte settJag tycker det påminner om tecknet från Hunger Games…
Det är väl tre fingrar?Jag tycker det påminner om tecknet från Hunger Games…
Det är väl tre fingrar?
Tycker också han gör en bra analys.Karl Cook, amerikansk gp-ryttare (och gift med skådisen Kaley Cuoco som tävlar 130 själv) har en väldigt bra analys här tycker jag!
https://www.instagram.com/tv/CSSGk17JqVi/?utm_medium=copy_link
Att felen ströks från kvalet till lagfinalen var väl mer för att ge de övriga nationerna en sportslig chans mot Sverige!Karl Cook, amerikansk gp-ryttare (och gift med skådisen Kaley Cuoco som tävlar 130 själv) har en väldigt bra analys här tycker jag!
https://www.instagram.com/tv/CSSGk17JqVi/?utm_medium=copy_link
Tyckte den här var klockren ocksåVisa bifogad fil 75054
Kan inte sluta titta på den här bilden, herrejävlar vilket språng. Vill typ ha fotot på väggen hemma.
(Foto: Pontus Orre)
Får ändå säga att jag gråter mer till denna än till leopardenVisa bifogad fil 75054
Kan inte sluta titta på den här bilden, herrejävlar vilket språng. Vill typ ha fotot på väggen hemma.
Visa bifogad fil 75054
Bilden är otrolig! Det ser ut som att de ska landa mitt i hindret. Att Peder sitter kvar i sadeln med den kraftutvecklingen är fantastiskt!