EM är väl snartNär får man se mer hästsport i rutan nu då... Kommer ju få abstinens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EM är väl snartNär får man se mer hästsport i rutan nu då... Kommer ju få abstinens
Haha ja okej, jag hade kanske kunnat ägna en minut åt google istället för att bara tänka högt i trådenEM är väl snart
Jag googlade tidigare idagHaha ja okej, jag hade kanske kunnat ägna en minut åt google istället för att bara tänka högt i tråden
JappOm nu King Edward var den tredje hästen att gå felfritt genom ett OS, var Allan den andra förra gången?
London hindret var väl med i Rio den där röda bussen och jag tror de hade ett Tokyo hinder också?Fint att "Rio 2016" var det hinder som inledde tävlingarna och "Paris 2024" var det sista i sista rundan. Inte är det standard i OS?
Fint att "Rio 2016" var det hinder som inledde tävlingarna och "Paris 2024" var det sista i sista rundan. Inte är det standard i OS?
Aha, jag måste blir mer uppmärksam. Tack för korrigering! Tycker hittills London OS haft finast hinder men det fanns några guldkorn i år med.London hindret var väl med i Rio den där röda bussen och jag tror de hade ett Tokyo hinder också?
Sitter och tittar på bilder från finalen och ser att Allan har svarta skydd till den bruna utrustningen. Visste inte att det gick att rida så omatchat.
Ajaj!Sitter och tittar på bilder från finalen och ser att Allan har svarta skydd till den bruna utrustningen. Visste inte att det gick att rida så omatchat.
Hade inte Peder ett tidsfel i Rio? Men de kanske bara räknat bommar ned.Om nu King Edward var den tredje hästen att gå felfritt genom ett OS, var Allan den andra förra gången?
Jo det tror jag men de räknar rivningar väl?Hade inte Peder ett tidsfel i Rio? Men de kanske bara räknat bommar ned.
Hm, läste nåt om att Ratina Z från 1996 skulle ha ett hedersomnämnande för hon var precis utanför denna ädla grupp med endast 0.25 fel. Då verkar det ju märkligt att inte räkna med All Ins fel.Hade inte Peder ett tidsfel i Rio? Men de kanske bara räknat bommar ned.
Svarar mig själv för att rätta: hon kunde inte slutföra tävlingen så hon fick totalt endast 0.25 fel men gjorde inte alla rundor. Och det är bommar ner som räknasHm, läste nåt om att Ratina Z från 1996 skulle ha ett hedersomnämnande för hon var precis utanför denna ädla grupp med endast 0.25 fel. Då verkar det ju märkligt att inte räkna med All Ins fel.
Vem är den tredje hästen det har jag visst missatSvarar mig själv för att rätta: hon kunde inte slutföra tävlingen så hon fick totalt endast 0.25 fel men gjorde inte alla rundor. Och det är bommar ner som räknas
Foxhunter, All In och King Edward alltså?Svarar mig själv för att rätta: hon kunde inte slutföra tävlingen så hon fick totalt endast 0.25 fel men gjorde inte alla rundor. Och det är bommar ner som räknas
Eliot hette den, på OS 1928.Vem är den tredje hästen det har jag visst missat
https://sv.wikipedia.org/wiki/FoxhunterVem är den tredje hästen det har jag visst missat