OS i hoppning 2021

Han pratade först om att det ju kan vara svårt att motivera sig att fortsätta när man är 45+ och vunnit ett OS guld.

Nu under prisutdelningen så sa fick han en fråga om hur det var att vara gift med en guldmedaljör och ha kommenterat hela vägen fram.
Då pratade han om att Malin aldrig haft ett annat jobb, och aldrig tänkt på annat, men att nu var det nya tider på ingång typ.

Tycker det är sjukt märkligt att han skulle hinta om en sån sak efter ett Os-guld, och att hon inte skulle få gå ut med det själv, men konstigt att säga sådana saker ÖhT?

Fast han är ju tillåten att fara ut i lite allmänt svammel utan att ha riktig koll på vad han pratar om en sådan här stund, fortfarande imponerad av hans yttre stabilitet men viss anspänning måtte väl ändå han också ha känt.

Han pratade först om att det ju kan vara svårt att motivera sig att fortsätta när man är 45+ och vunnit ett OS guld.

Nu under prisutdelningen så sa fick han en fråga om hur det var att vara gift med en guldmedaljör och ha kommenterat hela vägen fram.
Då pratade han om att Malin aldrig haft ett annat jobb, och aldrig tänkt på annat, men att nu var det nya tider på ingång typ.

Tycker det är sjukt märkligt att han skulle hinta om en sån sak efter ett Os-guld, och att hon inte skulle få gå ut med det själv, men konstigt att säga sådana saker ÖhT?
Fullt möjligt att jag missförstod eller inte hörde allt jättetydligt, men jag uppfattade det som fokus på OS-guld i många år, och nu har hon fått det så då kan hon fokusera på annat, typ.

Malin har ju precis fått hem El Barone, inte lägger hon av då?
Nej, jag tänkte det med. Både den och Räven måste väl vara framtidshopp. Även om jag hoppas Indie håller ett tag till :love:
Fast han är ju tillåten att fara ut i lite allmänt svammel utan att ha riktig koll på vad han pratar om en sådan här stund, fortfarande imponerad av hans yttre stabilitet men viss anspänning måtte väl ändå han också ha känt.
Ja, absolut! Jag tycker han har varit grym. Blir bara nervös då Malin är en favorit för mig :)
Tror inte Malin lägger av, dock kanske det är nåt nytt/mer på gång? (Hörde inte det Henrik sa.)
Ja, hoppas på det!
Fullt möjligt att jag missförstod eller inte hörde allt jättetydligt, men jag uppfattade det som fokus på OS-guld i många år, och nu har hon fått det så då kan hon fokusera på annat, typ.
Jag hoppas att jag missförstått 😅

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 935
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 650
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar