Hedinn
Moderator
Kan det inte bara ha gällt OS?Hintade precis Henrik J om att Malin skulle lägga av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan det inte bara ha gällt OS?Hintade precis Henrik J om att Malin skulle lägga av?
Vad sa han?Hintade precis Henrik J om att Malin skulle lägga av?
En annan har inte lyckats slutat gråta änNu sitter man och gråter till nationalsången också
Nu sitter man och gråter till nationalsången också
Kan det inte bara ha gällt OS?
Han pratade först om att det ju kan vara svårt att motivera sig att fortsätta när man är 45+ och vunnit ett OS guld.Vad sa han?
En annan har inte lyckats slutat gråta än
Mina hundar sprang fram för att trösta migEn annan har inte lyckats slutat gråta än
En hund flydde, den andra blev väldigt frustrerad och började skälla när jag jubladeMina hundar sprang fram för att trösta mig
Discovery har ju uppenbarligen inte fattat att ärevarvet är en del av prisceremonin
Han pratade först om att det ju kan vara svårt att motivera sig att fortsätta när man är 45+ och vunnit ett OS guld.
Nu under prisutdelningen så sa fick han en fråga om hur det var att vara gift med en guldmedaljör och ha kommenterat hela vägen fram.
Då pratade han om att Malin aldrig haft ett annat jobb, och aldrig tänkt på annat, men att nu var det nya tider på ingång typ.
Tycker det är sjukt märkligt att han skulle hinta om en sån sak efter ett Os-guld, och att hon inte skulle få gå ut med det själv, men konstigt att säga sådana saker ÖhT?
Va?
De visade ju allt