OS i hoppning 2021

Jag trodde aldrig jag skulle kunna bli mer euforisk över en sporthÀndelse Àn nÀr Rögle gick upp i elitserien 2008 med 26 sekunder kvar av matchen.

Men idag hÀnde det. Detta toppar ALLT, och kommer alltid att göra. :heart (Äterkom eventuellt med frÄgan nÀr Rögle blir svenska mÀstare men jag tror fan inte ens det kan kÀnnas sÄhÀr)

Fy, min puls har aldrig varit sÄ hÀr.
Min stackars hund ville ens sitta bredvid mig. Det har aldrig hÀnt förut, hon brukar vara helt obrydd för allt. :o

Liknande trÄdar

Hoppning Det finns en trÄd för dressyren sÄ det behövs en för hoppningen ocksÄ. Laget meddelades igÄr och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
50 935
Senast: fio
·
HÀsthantering Hej alla, lÄngt inlÀgg och jag ber om ursÀkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto hÀr pÄ buke, men dÄ detta kÀnns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 680
Senast: Freazer
·
Kultur HÀr kommer ett rykande fÀrskt bokbingo att pÄbörjas i juni. Boken mÄste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 650
Kropp & SjÀl Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fÄtt förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 mÄnader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 086
Senast: Sassy
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar