Den brittiske kommentatorn pratar om när Sverige vann OS tre gånger i rad i början av förra århundradet. Nämnde till och med namn, imponerad!
Han är så himla bra att lyssna på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den brittiske kommentatorn pratar om när Sverige vann OS tre gånger i rad i början av förra århundradet. Nämnde till och med namn, imponerad!
Haha, herregud nej! Det klara inte jag iaf!Måste se om den där omhoppningen sen när man kan vara lugn
Han låg efter fram till muren, sen spurtade hanHar fortfarande svårt att ta in att Peders runda var så snabb. Han har en galopp som ett russ och det ser inte ut att gå snabbt. Han ser inte ens ansträngd ut.
Vilken häst!
Jag har haft de brittiska under hela ridsporten.Så härligt att höra hyllningarna från de engelska kommentatorerna, mycket mer värt än partiska svenskar
Jag har haft de brittiska under hela ridsporten.
Alltså, lite glad är jag nu över Peders nedslag tidigare. Då fick Malin sluta med en felfri runda och guldet togs efter en svensk ritt istället för efter en misslyckad fransk. Den känslan är ändå rätt mycket värd.
Drömmigt slut på OS!Alltså, lite glad är jag nu över Peders nedslag tidigare. Då fick Malin sluta med en felfri runda och guldet togs efter en svensk ritt istället för efter en misslyckad fransk. Den känslan är ändå rätt mycket värd.
Hade varit kul att ha haft Lisen och Henrik som kommentatorer. Henrik är så samlad. Man märker inte alls att Malin är hans fru. Tror inte Lisen hade varit lika diplomatiskJag är irriterad över att det inte är nån expert i studion som kan prata. Lisen på länk är ju helt klart inte planerat innan.