Nej jag fattade det som att de sänder allt. Är bara paus!Asså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag fattade det som att de sänder allt. Är bara paus!Asså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Det är paus bara tror jagAsså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Vet inte, men är ju paus nu.Asså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Åh, jag hoppas det!!Okej men Leprevost kan vi väl räkna ed tar med sig en bom
Jag hoppas att det är reklampaus medan det är paus i tävlingen!Asså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Leprevost. Har ju inte direkt varit lyckosam hittillsVem rider sist för Frankrike? Är det nån som klarar pressen? Är ju liksom inte nervös på den fronten över Peder direkt.
Det är paus nuAsså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Asså är det sant att femman slutar sända nu??!!
Leprevost.Vem rider sist för Frankrike? Är det nån som klarar pressen? Är ju liksom inte nervös på den fronten över Peder direkt.
Verkligen! När de kom in på banan trodde jag det skulle gå helt åt helvete, hon såg inte direkt ut som att hon frågade Malin ”okej, vad gör vi nu?” om man säger så…Indie var på hugget idag! MYCKET BRA ridet av Malin! Fattar inte hur hon lyckats lotsa henne runt
Puh! Såg bara en stor discovery-skylt och hörde nåt om att sändningen fortsätter där.Nej jag fattade det som att de sänder allt. Är bara paus!
Ja det verkade ju så när man tittade igårLite tråkigt nedslag men bra jobbat av Malin. Trodde Indiana skulle bli mer tam ju längre tävlingen går men verkar inte så.
Samma här, jag tänkte mest "ojdå, undrar om hon ens går att svänga idag"Verkligen! När de kom in på banan trodde jag det skulle gå helt åt helvete, hon såg inte direkt ut som att hon frågade Malin ”okej, vad gör vi nu?” om man säger så…
Jag tycker hon ser jätterolig ut. Sjukt lik en c-ponny jag hadeJa, alltså jag tycker att Indiana ser skitläskig ut att rida!! Så impad av Malin!
Alla medaljchanser ska sändas på vanliga kanalerna, har de lovat i alla fall.Puh! Såg bara en stor discovery-skylt och hörde nåt om att sändningen fortsätter där.