Tror jag knappast.Peder kommer vägra ut sig, så Allan fortfarande inte rivit ett hinder på OS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag knappast.Peder kommer vägra ut sig, så Allan fortfarande inte rivit ett hinder på OS
Peder kommer vägra ut sig, så Allan fortfarande inte rivit ett hinder på OS
Både och! Malin är oerhört späd i kroppstypen.Är Indiana stor eller Malin liten?
Nej jag har ju redan spekulerat i det, men det hade varit skönare att veta hur det blir med Peder i mål istället för att sitta med ovissheten ett tag tillJag tror inte Leprevost fixar det ändå, hon har inte haft ett tillräckligt bra os för att ha självförtroendet.
Jo kanske, men han får ju inte riva heller. Eller för vår del får han gärna det.Tror du inte att Gregory gasar på om en medalj står på spel? Men fy fan vad otäckt att Frankrike ska ut sist
Håller med. Maken till negativ attityd och att sprida negativ stämning. Här hejar vi!Varför skriver du så??
Om du nu är så extremt negativt lagd så snälla håll det för dig själv.
Det beror väl på hur det går för tredje ryttarna?Men hur är planen. Ska det bli omhoppning alltså?
Men det är det jag undrar, beror på vad? Om några har lika många fel? Ingen är ju helt felfri.Det beror väl på hur det går för tredje ryttarna?
Har du lite fördröjning i din sändning?och sedan kommer Malin att riva
Nu efter pausen ska lagens tredje och sista ryttare rida. Om två eller fler lag på pallplats sedan har samma felpoäng blir det då omhoppning om medaljer efteråt.Men hur är planen. Ska det bli omhoppning alltså?
Frankrike har bara två tidsfel.Men det är det jag undrar, beror på vad? Om några har lika många fel? Ingen är ju helt felfri.
Ah tack!Nu efter pausen ska lagens tredje och sista ryttare rida. Om två eller fler lag på pallplats sedan har samma felpoäng blir det då omhoppning om medaljer efteråt.
Vet vi varför?Maher har strukit sig.