Ja om de bästa har samma antal fel blir det omhoppning.Men det är det jag undrar, beror på vad? Om några har lika många fel? Ingen är ju helt felfri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om de bästa har samma antal fel blir det omhoppning.Men det är det jag undrar, beror på vad? Om några har lika många fel? Ingen är ju helt felfri.
Men hur är planen. Ska det bli omhoppning alltså?
"Vid lika antal fel sker omhoppning om medaljerna. Alla lagryttare startar i omhoppningen."Men hur är planen. Ska det bli omhoppning alltså?
Vet vi varför?
Skulle tro att det är för att Storbritannien i princip är ute.Vet vi varför?
Det var vad de brittiska kommentatorerna sa iaf.Skulle gissa för att Storbritannien hsr så många fel och ute ur medaljstriden.
Gäller det omhoppning för de på guldplats även om det är brons/silver som är på samma poäng?"Vid lika antal fel sker omhoppning om medaljerna. Alla lagryttare startar i omhoppningen."
Hur menar du? Om Frankrike står på 2 fel har de guldet. 4-felslagen får då rida omhoppning om brons och silver. Frankrike behöver inte hoppa mer isåfall.Gäller det omhoppning för de på guldplats även om det är brons/silver som är på samma poäng?
Nej, bara för den plats som det är flera lag på samma poängGäller det omhoppning för de på guldplats även om det är brons/silver som är på samma poäng?
Ja verkligen!Blir så förvirrad av att Argentina har likadana kavajer som Sverige!
Nej, bara omhoppning för de på samma poäng för aktuell medalj. Har man guld efter grunden så har man.Gäller det omhoppning för de på guldplats även om det är brons/silver som är på samma poäng?
Då förstår jag, trodde det blev omhoppning för alla på pallplatser då och inte bara de som stannat på samma.Hur menar du? Om Frankrike står på 2 fel har de guldet. 4-felslagen får då rida omhoppning om brons och silver.
Egentligen kan man ju tycka de kunde kört omhoppning för topp 3 oavsett lika poäng eller inte. För att nollställa resultaten IGEN!Nej, bara för den plats som det är flera lag på samma poäng