Hon såg ju ändå skapligt ridbar ut igårLite tråkigt nedslag men bra jobbat av Malin. Trodde Indiana skulle bli mer tam ju längre tävlingen går men verkar inte så.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon såg ju ändå skapligt ridbar ut igårLite tråkigt nedslag men bra jobbat av Malin. Trodde Indiana skulle bli mer tam ju längre tävlingen går men verkar inte så.![]()
I ridsportsändningen sladdas banan, idén som heter "utan avbrott" är det studio.Jag blir nervös nu när de sänder annat. Hoppningen kommer tillbaka efter pausen på discovery? Så jag inte missar liven…
Jag håller med! Och det är såna där ston som ingen annan klarar som hon ska rida. Jag gillar inte att hon fått hem en hingst igenTycker att Malin är fett cool som kan lotsa runt det där godståget runt en bana. Hon verkar ju ha gott om energi, Indiana![]()
Tycker att Malin är fett cool som kan lotsa runt det där godståget runt en bana. Hon verkar ju ha gott om energi, Indiana![]()
och sedan kommer Malin att rivaFörsta brittiska ryttaren rev väl?
Hur ligger vi till nu? Tvåa efter Frankrike?
Ja man såg ju redan innan första hindret hur hon studsade runtTycker att Malin är fett cool som kan lotsa runt det där godståget runt en bana. Hon verkar ju ha gott om energi, Indiana![]()
Hur ligger vi till nu? Tvåa efter Frankrike?
Topp 4 ligger inom ett nedslag (2 eller 4 fel just nu)Ngn som har koll på ställningen? Hur många fel ner till bronset?
Tror du inte att Gregory gasar på om en medalj står på spel? Men fy fan vad otäckt att Frankrike ska ut sistKan inte Frankrike, USA och Belgien riva nu... Risk för tidsfel på Belgien iaf?
Är Indiana stor eller Malin liten?Tycker att Malin är fett cool som kan lotsa runt det där godståget runt en bana. Hon verkar ju ha gott om energi, Indiana![]()
Fast Malin rev ETT. Holly rev flera och Storbritannien står på 24 fel eller nåt sånt.och sedan kommer Malin att riva
Jag tror inte Leprevost fixar det ändå, hon har inte haft ett tillräckligt bra os för att ha självförtroendet.Tror du inte att Gregory gasar på om en medalj står på spel? Men fy fan vad otäckt att Frankrike ska ut sist![]()