Dessa är kvar
2. cirkus
Var lite tyst i början men verkar ha kommit igång nu med grävande och bra tankar, inte så högt upp på min ulvlista
4. Artline
Jag har alltid så jäkla svårt att kunna tyda henne, hon kan vara vad som helst så alltså ingen aning.
7. hemlig
Hon är alltid skum, det är ju hennes spelstil så hon blir ju ofta utröstad för det även när hon är god så hon kan lika gärna vara god som ulv. Hon har levt ovanligt länge för att vara hemlig i denna leken så bara genom det kan jag tänka mig att hon sitter i lyan.
8. Ceta
Känns lite medglidande och har inte riktigt några egna teorier, känns mest ulvig för mig just nu.
9. Karamell
Är inte sia har hon fått alla att förstå iallafall
Jag trodde inte det heller men det lutar åt att hon är på den goda sidan , kanske inte en specialroll.
10. Hedinn
Väldigt anonym för att vara på den goda sidan tycker jag, hon brukar vara mkt vassare som god så hon är på min ulvlista just nu iallafall, får se om hon steppar upp lite i diskussionerna så kan jag kanske ändra åsikt.
11. Snurrfian
Känns definitivt ulvig eller möjligtvis ledarvarg ska kolla lite mer på henne och återkomma
13. Madalitso
Började väldigt övertygande med bra diskussioner och frågor även om hon misstänker mig, har svalnat av lite men liksom jag så glömde hon leken igår. Får se vad hon kommer med idag.
15. Sasse
Känns liksom snurris som ulv eller ledarvarg, kanske mest trolig som ulv om det var så att lyan offrade Elo eller så jobbar hon ensam som varg. Hon kan väl vinna ensam som varg eller hur funkar det?
Tror det var alla.